9/19/2011

DIY...Bow ..Wow...glowes ..handbag...and belt diy...Jak ozdobić pasek,rękawiczki i torebkę ? skórzane kokardki DIY

DSC01382.jpg




"Fura ...skóra i komóra"..dziś przerabiam rękawiczki...pasek  i torebkę wiście "słodkim" stylu ale z lekka nutką drapieżności "goth" ..


Przed...
DSC01300.jpg




Przy użyciu...


DSC01302.jpg




Po...


“pow”


DSC01395.jpg




Jedna duża kokardka ..ale można też kilka małych :]...
DSC01398.jpg




Lecz nie ograniczaj swej wyobraźni ..jak nie lubisz kokardek .. zawsze to może być kwiat lub inny "wzór":]...


DSC01402.jpg




Tu w wersji "wstążka i ćwiek"..nie bardzo mi przypadło do gustu  takie połączenie więc "zdemontowałam"  ...ale są gusta i guściki :) może komuś się spodoba ..jak nie masz skóry to zawsze możesz użyć inny materiał
:]


DSC01317.jpg




Kontrast "przede wszystkim";)...
DSC01318.jpg




“goth and hot”




DSC01379.jpg




Ozdobiłam też tak butki ..lecz ..zdjęcia nie wyraźnie wyszły ..pozostaje mi je dodać jak znajdę czas "strzelić" nowe :)


DSC01382.jpg




"bow-wow" 


Taka "surowa".. wersja kokardki ...brąz camel


DSC01389.jpg




Ps.Można tak ozdabiać "prawie wszystko":]...

Powodzenia 

Aniela !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !