10/28/2016

INSPIRATIONAL FRIDAY / PIĄTKOWE INSPIRACJE



Another friday another collection of inspirational, beautiful things and ideas I discovered during past week.


Piątkowa doza inspiracji i pomysłów odkrytych przeze mnie podczas ostatniego tygodnia.


Few ideas how to refashion shirts. I love the first shirt the most,  it looks super feminine and now as  I look at it I see it's little similar to one I made, cool!. 
I think number 3 will soon appear on my blog as well because this shirt looks absolutely lovely, color is beautiful as well.

Na zdjęciu powyżej kilka inspiracji do szycia lub zakupów.
Jeśli lubisz szyć i podoba Ci się 1 propozycja to zapraszam tutaj, moja bluzeczka inspirowana postacią Yen z Wiedźmina jest bardzo podobna. Myślę , że wkrótce także  pojawi się propozycja numer 3 na blogu, muszę tylko znaleźć koszulę w odpowiednim kolorze, ten tutaj na inspiracji jest po prostu prześliczny i właśnie taki będę się starała dostać.


I'm working currently on refashion of 2 mirrors and I badly needed some inspirations, those 4 you can see on photos above I like the most. For sure my future frames will have some gold on them.

Aktualnie pracuję nad przeróbkami dwóch luster i stąd taka moja inspiracja :-).
Zakochałam się w tych złoceniach  i w związku z tym takowe na pewno się na moich lustrach pojawią.


Wall inspirations, to buy or to make ;-). I don't know how about you but I feel strangely relaxed when i look at them.

W poszukiwaniu innych inspiracji ściennych trafiłam na te piękne foto tapety.
Musicie przyznać, że to świetny pomysł  już od samego patrzenia się na taką ścianę można się zrelaksować bez wychodzenia z domu. To zdecydowanie rewelacyjne rozwiązanie w  szczególności na pochmurne, deszczowe i zimne dni :-)


Chokers ... I have the biggest crush on them now. For sure few will appear on my blog.
Extremely big plus , they are mostly very easy to make!
As for now 2 inspirations from my blog:


Chokery moja  miłość. Jak na razie 2 ich propozycje ode mnie pojawiły się na blogu (zdjęcie powyżej), ale na pewno pojawi się dużo więcej w różnych kombinacjach i może tutorial.
Jakieś życzenia :-) ?



Shoulderless blouses are great looking and very flattering to women. I have one and soon  will make or/and buy more. The fourth one is just wow.

Bluzki bez ramion są przyjaciółmi każdej kobiety. Zdecydowanie nadają romantyczno- zalotnego stylu, numer 4 za niedługo pojawi się na blogu, ale jak na razie bluzeczka bez ramion.

xoxo

4 comments:

  1. pierwsze bluzeczki ekstra! czekam na lustra i chokery z niecierpliwoscia :*

    ReplyDelete
  2. Te lustra mnie zaciekawiły, prezentują się bardzo ładnie, takie niespotykane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. starałam się wybrac te najbardziej oryginalne a jednocześnie świetnie się prezentujące :-)

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!