10/07/2015

DIY for longer, thicker, healthier and fuller eyelashes How to grow eyelashes and eyebrows bio odżywka dla brwi i rzęs










Nic tak nie podkreśla piękna oczu jak wypielęgnowane brwi i rzęsy. Chyba każdy chciałby, aby jego rzęsy były długie, gęste i ciemne zaś brwi ładnie się układały i błyszczały.
Niestety źle dobrane tusze do rzęs i nieumiejętne posługiwanie się zalotką  potrafią strasznie je zniszczyć, Sama miałam podobny problem z rzęsami , bardzo mi się przerzedziły, źle się układały i były jakby wyblakłe. Komercyjnie dostępne odżywki, mimo cudownych obietnic, nie szczególnie mi pomogły dlatego sama postanowiłam zrobić poszukiwania i odnaleźć święty Graal dla rzęs i brwi.
Skomponowana przeze mnie odżywka działa prawdziwe cuda, ale jak wszystko w życiu ma haczyk, ostateczne i pełne ! rezultaty następują po 6 miesiącach stosowania. Rzęsy wydłużą się, przyciemnieją , zgęstnieją i będą się bardzo ładnie układały, jakby od zalotki. Brwi zaś ściemnieją, zgęstnieją i będą tworzyć bardzo ładny łuk.
Pierwsze efekty zobaczysz już po tygodniu, rzęsy i brwi będą ciemniejsze, błyszczące oraz ładniej się układały.

Co potrzebujemy: 



Macerat z zielonych orzechów to tylko dodatek dla ciepłych typów kolorystycznych bowiem daje śliczny miedziany pobłysk.


What we need :

Jak wykonać odżywkę:

How to make it:

Połącz w kąpieli wodnej wszystkie oleje z masłem shea i woskiem pszczelim.

Blend all oils with shea butter and bee wax .

Kiedy temperatura specyfiku będzie wynosiła 40 stopni lub troszkę mniej dodaj kilka kropli lawendowego olejku eterycznego i witaminy e.

When cosmetic will have 40 degrees or less add few drops of  vit. e and lavender essential oil,
Końcowy produkt :-).


Jak nakładać odżywkę na brwi :

How to put conditioner on your eyebrows :

Wbrew pozorom to też jest bardzo ważne. Odżywka musi się znaleźć  w miejscu gdzie będzie mogła najefektywniej zadziałać.

It's very important to put conditioner in right way, It must have possibility to work with full strength.

Jak nakładać odżywkę na rzęsy:

How to put conditioner on your eyelashes:


Po nałożeniu:

After:




Jak widać nic w nadmiarze!. Odżywka jest w postaci stałej celowo, aby nic nam się nie dostało do oczu. Niemniej jednak jeśli masz alergię na jakikolwiek składnik odżywki , nie stosuj ją!.

If you have allergy on any of the ingridiens, don't use it !

Powodzenia i pozdrawiam !


3 comments:

  1. * nie stosuj JEJ a nie ją.
    Wypadałoby pisać po polsku.
    Sam pomysł do mnie przemawia ale jestem zbyt leniwa.

    ReplyDelete
  2. Dzień dobry,

    Chciałam zapytać czy można zakupić taką odżywkę?

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam,
      Wykonuję ją tylko na własne potrzeby w małych ilościach , ale dałam dokładny przepis :-)
      pozdrawiam !

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!