1/16/2015

DIY Leather obi belt pattern skórzany owijany pasek obi xxl inspirowany Dragon Age: Inquisition

Zainspirowana tym cudownym "owijanym" paskiem postanowiłam sobie zrobić podobny ze skóry.
Moja inspiracja z gry Dragon Age: Inquisition -
mag "blondi"

My inspiration for this obi belt was my mage from Dragon Age: Inquisition.


do wykonania takiego paska potrzebujesz np. skóry,dżins lub inny materiał
ja użyłam skóry naturalnej ze starej kurtki 

If you want to do similar obi belt you need denim , leather or diffrent rather thick fabric.
I used real leather from old coat.


zdążyłam już zmasakrować kurtkę gdy nagle...f.. zdjęcie przed xD

Przed:
Before:

I remind myself too late about before photos ...


a tutaj szablon na pasek mojego projektu

pattern for obi belt

długość pasków do wiązania sama wymierzasz na sobie i doszywasz do brzegów środka pasa a końce przerabiasz na dowolny kształt łezki,okrągło czy też kwadrat

You must decide what will be the length of the belt,
measure yourself!
sew on to the center of the belt rest of the needed length
and choose what shapes will have the ends


Zanim zaczniesz szyć skórę zapoznaj sie z tymi wskazówkami:
Before you start sewing with leather few very useful tips:




gotowy pas

Voila ! obi belt ready 


Niestety dysponowałam tylko kurtką, a ona nie była za duża ,więc ja swój pas  uszyłam z kawałków skóry

Kilka mozliwości wiązania takiego pasa:

Few inspirations how you can tie obi belt :



taki pas ala gorsetowy daje wiele możliwości wiązania


 tutaj na kokardę

prosto i efektownie

w "różę"


wydaje się trudne ale tak naprawdę to supeł i podwijany koniec


klasycznie


i ala na "krawat"



Pozdrowionka dla wszystkich graczy Dragon Age !;)

Hugs for all Dragon Age players ! :-)


Mam wrażenie jakby moja postać  ciągle mówiła..

I have strange feeling that my mage still say:


Powodzenia!
Good luck!




4 komentarze:

  1. WOW !!! laska masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Już rozglądam się za jakąś skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze marzyłam o takim pasku, może w końcu go uszyje, dziekuje za tutka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaje mi życzyć powodzenia ! ,oraz dziękuje za miły komentarz
      również pozdrawiam :)

      Usuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !