4/02/2014

DIY / pocket mirror / kieszonkowe lusterko / jak zrobić ramkę do lusterka?

Pozazdrościłam magicznego lustra "złej królowej" z królewny śnieżki


lustereczko przed

skórzana kurtka z  innego postu. diy jacket KLIK !

pozostał mi cały duży kawał miękkiej skóry naturalnej od niego odcięłam kawałek 

Jak zrobić ramkę do lustereczka?

do lusterka zrobiłam nową ramkę w kilku krokach:
 ".rozebranie' lusterka ze starej ramki
przyklejenie lusterka do 2 kawałkówskóry
 przyszycie kolorowymi nićmi 
pomalowanie 
i przycięcie dekoracyjnie brzegu




powstało mi całkowicie nowe lusterko w stylu "Picasso"


 no może trochę jak "Frankenstein" ;)...
 Teraz wypowiadamy magiczne słowa

i nic się nie dzieje :-(


moje lusterko takich cudów  nie robi 

podsumowując ze skórzanej kurtki otrzymałam całkiem nowa kurteczkę plus ramkę do lusterka


Pozdrawiam!




No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!