1/06/2014

DIY TUTORIAL / how to make rug / jak zrobić dywanik z płaszcza? /jak zrobić dywan,dywanik



Codzienne wstawanie i dotykanie zimnej podłogi gołymi stopami powodowało przysłowiowe "wstawanie lewą nogą "w głowie zaiskrzył mi pomysł na zrobienie swojego dywanika z kożucha ,
a w  poszukiwaniu idealnego dywanika pod łózko pomógł mi mój ulubiony sh
mój łup kożuch xxl który idealnie nadaje się nie tylko na dywan 

Kożuch przed:



Jak zrobić dywanik?

 wystarczy "wyciąć plecy" i nasz dywanik gotowy



 mięciutki idealny  widziałam podobny w ikea za 100 zł , a tu proszę designerski kawał futra na podłogę za 2 zł ;)


jak uda Ci się kupić większy kożuch  możesz go przerobić na matę do ćwiczeń :)


Pozdrawiam !






1 comment:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, zwłaszcza, że przy moim łóżku goła podłoga. Pozdrawiam

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!