7/19/2013

DIY TUTORIAL / BLEACH PAINTING / malowanie wybielaczem / jak przerobić ubranie?



Wybielacz w ręce !
co powiecie na pisanie i malowanie tym że żrącym płynem?


idealny i tani zamiennik droższych farb akrylowych.

Nie zwlekając już zaczynamy

 Potrzebujemy

wybielacz

patyczek kosmetyczny lub pędzelki

kubeczek

podkładkę na stół np. plastikową 




co do wybielacza może być każdej firmy nie kierujcie się tym co widzicie na foto :)

Jak malować wybielaczem ?
krok po kroku 
przelewamy trochę wybielacza do kubeczka  tak będzie łatwiej  nam aplikować go na materiał 
wkładamy pod bluzkę (wewnątrz) podkładkę plastikowa może to być podkładka stołowa teczka 

przypinamy boki agrafkami..klamerkami..spinkami co mamy pod ręką 



w zależności jak duże chcemy osiągnąć literki czy tez nasz wzór używamy do tego przeróżnych narzędzi
gąbka najlepiej maluje się jak przypnie się ja do klamerki 
ja wybrałam zwykły patyczek kosmetyczny do tworzenia precyzyjniejszych malunków
przed malowaniem można sobie zrobić szkic napisu malunku lub użyć szablonów plastikowych dostępne w sklepach malarskich lub Castorama obi itd. ręcznie robionych

ja postawiłam na prosty nadruk "WOW !"
pierwsze wybielone kontury pojawiają się już po krótkiej chwili.pozwólmy wybielaczowi działać w końcu musi nam "wywietrzeć"
parę chwil później
śmiało możesz robić poprawki lub dodawać kolejne akcenty 

parę min później jak widać na zdjęciu  napis jest już bardzo widoczny
"kropka pod "wykrzyknik w kształt serducha

przepieramy bluzkę nie ma strachu nic nam się nie spierze ;)
suszymy i gotowe !
postaw na ostatnio bardzo modne i wszechobecne napisy

lub popisz się swoim talentem malarskim
i zmaluj prawdziwe dzieło sztuki !:]
bluzkę czeka jeszcze drobny tuning ciach ciach dekolt i rękawki

Gotowa 
        
ciągle zlatywała mi z wieszaka stąd jej dziwne ułożenie ;)
Powodzenia w wybielaniu !:]
inne sposoby wybielania ..

Pozdrawiam






No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!