3/07/2013

DIY..Tutorial..handles for purse /handbags.. jak zrobić rączki do torebki ?





Często w lumpeksach można kupić piękne i  tanie torebki z małymi lub też większymi wadami..które można zreperować w domu ..zdarza się że  właśnie te wady zniechęcają   nas od kupna ..niepotrzebnie !:)..z moimi najnowszymi postami "Sos naprawa"...naprawisz prawie wszystkie usterki ..zepsuty zamek ..brak lub zniszczona rączka..itd.

Dziś pokażę wam jak zrobić prosta i szybką w wykonaniu rączkę lub rączki  do torebki :)

 Potrzebujemy..
sznurek..rzemień..tasiemki..kawałki materiałów...co mamy :)
klej na gorąco (lub inny) może być nawet igła i nić
farbę pod kolor naszej torebuni
i kawałek materiału ..skóry
opcjonalnie zapięcia ..kółka montażowe..karabińczyki itd.

Ja swoje linki zakupiłam w tesco teraz są w promocji za 75 gr a wybór kolorów jak z tęczy. :)
solidne pcv..
moje karabińczyki pochodzą z recyclingu czy starej "torby"..
zaczynamy!:)..wykonanie jest bajecznie proste podpinamy nasz sznur..
lub kilka ...długość rączek zależy od zapotrzebowania ..ale na dwie wystarczy spokojnie 10 m linki :)..
pleciemy klasyczny warkocz ..lub jakiś splot makramowy ...
ja postawiłam na klasyczny warkocz..
upleciony z trzech ..sznurów..
teraz jeszcze trzeba przypiąć nasze karabińczyki..
dwa kawałki skóry ..

przyklejamy do linki..i zalepiamy ..z pomocą kleju hot hot glue ..

teraz jeszcze tylko dopasować kolorystycznie ..nasze skórkowe zlepki..wystarczy przemalować ..z pomocą przychodzą farby akrylowe ..w sprayu czy też dekoracyjne :)...
 
i GOTOWE!...
rączki wielozadaniowe.. mogą też być paskiem..
za miast zapięcia moża "przykleić/przyszyć" rączki do torebki od razu ...
pod kolor można pomalować też karabińczyki farba do metalu lub spray-em..
wyglądają trochę jak kauczukowe linki..
lecz są sztywniejsze...

raz dwa trzy mamy rączki.."orange and gold "...

Udanych przeróbek

Pozdrawiam

Aniela :]..

6 komentarzy:

  1. Niezłe niezłe :) Mam mnóstwo torebek z sh przeważnie nieśmigane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna plecioneczka :) W życiu bym nie wpadła na taki pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie miałam się pozbyć torebki, w której pasek straszliwie popękał. A tu przepis na naprawę ;). Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !