2/25/2013

Sklep Narzędziowy...hardware store...

Ach te sklepy...z narzędziami..udałam się tam w poszukiwaniu "kolanka" do umywalki a wyszłam z dodatkowymi pierdółkami ..ale w tym wypadku głowa od przybytku nie boli :) 
sznury i linki do moich plecionych naszyjników..niezbędne :)
miedziane mufy dostępne w różnych rozmiarach...
które klasycznie mogą stać się pierścionkiem  ala "armor"..
nadal za duży?..nie ma problemu w następnym poście tutorial ..który ułatwia jego noszenie..
żabki do karniszy w kolorze starego złota i czystego złota .niezbędne do moich diy i trzymania firanek xD
te miedziane "kapturki"...o dwóch rozmiarach...
idealnie nadają się jako "zaślepienie" zapięcie niejednego naszyjnika ...bransoletki ..kolczyków itd.
wystarczy przewiercić ..ale to jeszcze wam pokaże w innym poście :)...
wyprzedaż miedzianych kolanek..łączników.. sprawiła że zrobiłam trochę większy zapas niż zwykle ...
nowe zapięcia do naszyjników... breloków ..pasków..
idealne do stylu " industrial "..
czy też "steampunk"..śmiało można nadać im inny kolor  malując  je farbą do metalu :)
rurki ..różnej grubości tez z działu wyprzedaże końcówki ..
przypominają rurki intubacyjne ..
Zakupy w sklepie narzędziowym są dla mnie jak zawsze udane :]
zapraszam do szperania ..w tz. "męskim świecie";)
Castorama..Praktiker Obi Leroy Merlin czekają ! ;)... Pozdrawiam

Aniela :]



4 komentarze:

  1. hehe;) nieźle:) to czekam co z tego wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz wytwory na bazie tych elementów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlazłam raz do takiego sklepu po łaski magnes i wzbudziłam sensacje nie mniejszą niż królowa angielska :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ernestyna-hehe tam zawsze jest sie w centrum zainteresowania xD

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !