11/17/2012

DIY..Tutorial..Jak zakładać magnes ?....krok po kroku diy tutorial

Jak zakładać magnes w torebce?..to jeden z najłatwiejszych zapięć :)
a potrzebujemy dwu częściowy magnes ...



jako przykład użyłam..kartki papieru :)...

pierwszy sposób ...zaznaczamy sobie np. plastrem miejsce nacięcia ..na magnes i wymieramy linijka ...


 i można nacinać śmiało :)...
 :]..ciach ciach ...
 drugi sposób..nacinamy klapę ..i przez nacięcia zaznaczamy np. długopisem na drugiej stronie kolejne miejsca nacięcia ..to idealne dopasowanie na magnes :]...

 teraz krok po kroku jak założyć magnes...
 przed metalową płytką ..możesz dodać dodatkowy utwardzający kawałek np. filc ..skóra tektura ...
 i postępujemy dalej...
 można zagiąć do wewnątrz ...ale recyclingując nie jedną torebkę zazwyczaj spotykałam się z takim przymocowaniem magnesu..raczej mylić się nie mogą :)...

 I GOTOWE!:]...



EDIT:14.03.2013 :]
prosto z torebki jak zakładać magnes  mała korekta :)
smoczek...
 przyssawka ..
Ps. czasem można usztywnić nasz magnes po przez dołożenie kawałka tektury podkładki itp.
już zbliżamy się do końca tej "trylogii":]...

Powodzenia !

Pozdrawiam

Aniela :]...




3 komentarze:

  1. Zawsze się zastanawiałam czy je się zagina do wewnątrz czy na zewnątrz:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat taki magnes mi się zepsuł. Teraz wiem, jak go naprawić ! DZIĘKI :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !