11/12/2012

DIY Tutorial / Copper ring / Jak zrobić prosty pierścionek ?/ Jak zrobić pierścionek z miedzi ?


 Moje "złoto"zwie się miedz połyskuje w odcieniach rdzy ceglastej czerwieni brązu-złota 
dziś przeradza się w pierścionek z perełką

Inspiracje:

    Chanel 2013 perły hitem pokazu


Jak zrobić pierścionek z miedzi ?

Kawałek drutu obojętnie miedz ,mosiądz czy aluminium np. ze starego kabla 

wystarczy nam tylko kawałek 

 Bum bum bum młotem na całej długości





dla porównania dla potrzeby można skrócić na długość..zawsze po młotkowaniu nasza miedz "twardnieje"i staje się o parę mm dłuższa i szersza

plus uzyskuje się śliczny połysk 

Jak zmierzyć idealnie rozmiar palca i dopasować do pierścionka?

to proste zwiąż kawałek nitki w najgrubszym miejscu palca i utnij zbędne końce po rozłożeniu możesz zmierzyć linijką   (pamiętaj zostaw parę mm bo palce czasem puchną !)

 Pamiętaj zawsze stęp lub zaokrąglij  ostre krawędzie pierścionka pilnikiem np. do paznokci lub papierem ściernym ! nie zapominaj o tym bo możesz się nawet pokaleczyć 



teraz np. na naszym flamastrze formujemy obrączkę
przymierzamy 

pasuje 

hmm co by tu z nią jeszcze zrobić w końcu miedz ciemnieje z czasem


mam ! z oksyduję 
ale możesz też patynować 
Jak patynować miedź ?
Jak oksydować biżuterię , miedż ?


nadal czegoś mi tu brakuje.

mam perełka słodkowodna doda "szlachetności"

owijamy i okręcamy do naszego pierścienia

Gotowe !

pierścień jak od samej Venus;)
wydobyty z głębin oceanu



Ps. Zawsze możesz zrobić np. pierścionek spiralkę lub "full ring" :]

Powodzenia !




7 comments:

  1. Wciąż mnie zaskakujesz! pozytywnie oczywiście =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  2. Mam być szczery? fu! to jest żałosne

    ReplyDelete
  3. Anonimowy- Mam być szczera ?... I don't give a damn! ;)

    ReplyDelete
  4. yeee!
    o tym nie pomyślałam .. :3
    czudo .

    ReplyDelete
  5. Ale ładny pierścień! <3 Też chcę taki :D

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!