10/16/2012

The walking dead season 3 ....inspired


Tęskniliście ?...bo ja tak! xD..nareście długo wyczekiwana premiera mojego ulubionego serialu "The walking Dead"...season 3

Inne DIY zainspirowane TWD..
http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/05/diytutorial-painted-leather.html

 Po 2 sezonie który czasem przynudzał jak zimne flaki z olejem...
i śmierci mojego ulubionego bohatera..
Shane..



 Przyznam   że  trochę się zawiodłam i nie wyczekiwałam ..aż tak na nowy sezon jak ostatnio ;)..
ale stara miłość  nie rdzewieje i wraca ..a z pierwszym odcinkiem mogę śmiało powiedzieć że
warto było czekać "ziarno zasiane"..czas na plony ;)...


Już nie przynudzając ..w hołdzie świetnemu serialowi .."wydrukowałam sobie napis" na koszulce ..z drobnymi zmianami ..




Przed..


w końcu trochę głupio chodzić z napisem"chodzący trup" xD

I Po..
starałam się zrobić czcionkę jak klasyczny napis..plus końcówkę wymalowałam  ręcznie :)

nadało odrobinkę żywego  koloru ...smutnej czarnej bluzce :)
a tu jak tego dokonać czytelne tutoriale :)

http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/05/diytutorialstampstencilprinted-t-shirt.html

http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/05/diytutorial-painted-leather.html

Udanych przeróbek

Pozdrawiam
Aniela:]..




1 komentarz:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !