9/28/2012

DIY..Tutorial...pasek z szelek....szelki inaczej...resident evil inspired ...

 Zainspirowana najnowszą odsłoną filmu Residnet Evil Retribution...






Wygrzebałam z moich "rupieci"... dziecięce szelki zakupione "wieki temu"...i odcięłam z jednej strony "żabki"...
 wyciągnęłam "regulator.. długości"...
 powstały mi dwa oddzielne paski zakończone każda jedną zabką ...
 przypominają słynne zapinki do bolerka...
 zastosowanie klasycznie jako pasek ...
 "klik i robisz co chcesz ":)......
 pasek podwójny...
 podwójnie rozdzielony ...
 na biodra...
 klik.. łączymy je razem...
 i możemy szaleć tworząc przeróżne wywijasy ...kształty pasków...
 lub rączkę do torebki...
 wystarczy związać je ...na surowych końcach..
 jako że są z elastycznej gumy można nimi śmiało ozdabiać buty !...
 jeden i drugi :)...

Czyż nie intrygujący naszyjnik?...myślę że wart "wyrzeźbienia z miedzi":)..
a co z pozostałymi "żabkami"?...
 zdradzić mogę że to coś dla pań i panów !:)...

Udanych przeróbek pozdrawiam..

Aniela :)


6 komentarzy:

  1. Dzięki :)
    Powiem Ci szczerze, że Burda ma fajne wykroje, ale zdecydowanie lepsze są w Patrones i parę w Diana Moden. Te w burdzie non stop się powtarzają i rzadko pojawia się coś wartego uwagi.

    A w spódniczce niedociągnięcia są oczywiście - choćby fakt, że szyłam ją białą nitką, bo nie miałam różowej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super pomysły, ja nigdy bym na to nie wpadła:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Genialny pomysł. Lubie zaglądać na Twój blog i czerpać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa babka z Ciebie! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    Ps. Fajnie przerobiłaś swoją fotkę główną, baaardzo do tytułu bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Łobuzińska

    Właśnie oglądałam twoje konto na chomikuj ileee ty masz burdy !xD..parę nie miałam to sobie ściągnęłam :)

    choć przyznam się bez bicia że burdę traktuje bardziej jako inspiracje do przeróbek ..barrdzo rzadko mi się zdarza coś uszyć z ich wykroi bo są dla mnie jak czarna magia xD

    patrones ..pierwszy raz słyszę ..ale muszę to nadrobić xD

    a wracając do tematu "tulipanowej spódniczki"
    a wiesz ile projektantów stosuje ten "trik" inny odcień nitki?:P..nadaje to oryginalności
    to plus !:]

    OdpowiedzUsuń
  6. D2304,Asiek =},Pati ;)
    Dziękuje wam za przemiłe komentarze :*!

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !