9/23/2012

DIY..Przeróbka butów...boots refashion...jak przerobić,pomalować,okleić i naprawić buty ?

Gdy chcemy odnowić lub całkiem odmienić swoje butki ..z pomocą przychodzą nam farby,materiały ,pasty lub inne "specyfiki"...
ja skorzystałam ze złotej farby ..plus skrawki materiałów po szyciu (idealnie dopasowały się do spódniczki ;))

mój klej numero uno xD
i materiał...
Tutaj możesz użyć np. skóry naturalnej ze skrawków(kiedyś pokażę)
filcu
wykładziny
skóropodobnego materiału
foli dekoracyjnych
itd..
Butki Przed...
posiadam już inne białe butki więc te poszły do przeróbki..
I w czasie pracy ...
w wybranym miejscu "pomazałam klejem przykleiłam skrawki materiału i "odcięłam nożyczkami nadmiar "
..pomalowałam odkryte  elementy skórzane moją nieśmiertelną  złotą farbą  z lidla ...i na koniec spryskałam lakierem bezbarwnym w spray-u (opcjonalne naprawdę farba akrylowa trzyma sie dobrze na butach bez tego):)...
Po...

jest to też świetny sposób aby naprawić buty z nie odwracalnych uszkodzeń mechanicznych ...
z boku ..lala złota farba xD...
możesz też użyć specjalnych farb do skóry dostępnych w hipermarketach za 5-6 zł...
wręcz "wtapia się w spódniczkę jak kameleon ":)
już po letnich spacerkach testowych i mogę śmiało potwierdzić że nic się nie odkleiło ani nie "odprysnęło":)

Udanych przeróbek !:)

Pozdrawiam
Aniela :]

4 komentarze:

  1. No no:D przed przeróbką wyglądały jak babcine buciki a teraz jak z wybiegu!:D idealnie dobrałaś materiał do złota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu przypadkiem. Pomysły ciekawe, ale forma prowadzenia bloga - marna i mierna. Ciężko odczytać instrukcje i opisy, bo nie znasz podstaw interpunkcji i w postach panuje nieład. Nie piszę tego ze złością, ale irytacją, ponieważ fakt, że blog jest ciekawy, przesłoniony jest całkowicie bałaganem na stronie. Menu też nie jest zbyt czytelne...
    A szkoda ;(

    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba za dużo używasz znaków "..." , bo twoje posty stają się bardziej recytatorskie niż DIY . czekam na zmianę wyglądu na bardziej Anielsko Anielowy i zdjęcie twojej twarzy oczywiście i nie wymiguj się od tego . ileż to wziąć aparat pstryknąć fotkę dodać ją i przy okazji zmienić wygląd bloga . gdy ładniej wygląda to bardziej zachęca

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy-Anonimowy-

    Dziękuje ,że wpadłaś na mój blog pozdrawiam serdecznie !

    Aniela :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !