4/06/2012

DIY..Tutorial..Serwetka Wielkanocna do koszyczka..

Jutro wypada Wielka Sobota ..święcenie pokarmów na stół wielkanocny a ja mam dla was  trochę spóźniony tutorial ..na serwetkę Wielkanocną do koszyczka.. :)



A potrzebujemy...

kawałek materiału ..mój to prześcieradło bawełniane
igła nić lub maszyna do szycia
nożyczki :)
linijka
(nie podaje wymiarów  ponieważ każdy dopasowuje serwetkę do własnego koszyczka :))
Zaczynamy...

Szybki nie skomplikowany foto tutorial :)











 GOTOWE!:]...

Można zapełniać koszyczek "święconkami":)

 Na szybko "strzelane fotki"..serwetka została jeszcze dodatkowo "przycięta ..przeprasowana i usztywniona ..więc się nie strzępi jak tu na zdjęciu :)
Powodzenia i wesołego Alleluja !:]


8 comments:

  1. SWIETNY POMYSL :] WESOLYCH :)

    ReplyDelete
  2. Wszystkie kolory piekne :)ale rozowy wybieram :)

    ReplyDelete
  3. Świetne rozwiązanie, zwłaszcza gdy się nie potrafi haftować- jak ja ;p

    RADOSNYCH ŚWIAT ANIELKO! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  4. boska jest *.* a te kuleczki śliczne :)
    również obserwuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To filcowy naszyjnik...nie chciałam aby koszyczek był pusty :)

      Delete
  5. Podoba mi się ten pomysł! To ładnie wygląda i nie wydaje się to trudne do wykonania.
    Haha, podoba mi kartę królika. :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!