4/12/2012

DIY..Tutorial...Denim Vest

"Wszyscy mają mam i ja !' ;)...
wiem wiem .."Krzysztofem Kolumbem " nie jestem ..no ale znaleźć takie idealne(jak dla mnie ) dżinsowe kurteczki na kamizelkę to też nie małe wyzwanie ;)
tutaj z pomocą przyszedł mi dział dziecięcy ( tak duże kurteczki xxl ..wiec podejrzewam że to bardziej dla  uczniów z filmu  X men mutant mass ;))

Przed/Before...
 Po/After...


plus ekspresowa przeróbka mankietów w bransoletki ..








Nr. 2 

Przed/Before...
 W pracowni/Akcji ;)
Tutaj rękawki stały się.."nakładkami" na buty :]..jak te tu..
http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/10/diytutorial-denim-leg-warmers.html

 Po/After...
z "ombre"


Udanych przeróbek :]..
A ja wracam "siekać ciąć i niszczyć wszelakie zło "..w super grze Wiedźmin zabójca królów ..po raz xxx ;)


10 komentarzy:

  1. Ooo jakie cudenko piekne ci wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemalże hurtowa produkcja! Obie kamizelki fajnie się udały, choć moją faworytką jest odbarwiana. A jeśli chodzi o pomysł z mankietami to jest genialny! Czemu ja na to nie wpadłam ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już wpadła w oko siostrze więc ..hurtowa produkcja w moim wydaniu akurat jest na miejscu xD...a mankieciki inspiracja ....z króliczków playboya .(na mtv leci czasem powtórka :P).one noszą mankiety plus kołnierzyk ..notabene modny teraz :)

      Usuń
  3. wow, jest świetna :D
    a te ,,bransoletki,, mnie rozwaliły, bardzo kreatywne ;3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes NIESAMOWITA!! daje do obserwowanych i licze na to samo
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak jesteś niesamowita.Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !