1/28/2012

DIY...Jacket...

U mnie mały remont ..i nieplanowana awaria dostępu do internetu ;)....może i na plus :]...dodam z parę starych DIY co ciągle zalegają mi na komp. ..a ich publikacje odkładam "na potem "


Więc zaczynam od skromnej przeróbki starego żakietu ..w klasyczny żakiet ucięty w talii dla podkreślenia jej

Przed/Before...


After /Po...

Proste cięcie podszycie .. i gotowe :]...

To tylko kilka sposobów noszenia żakieciku :)...
 wywinięty...
 narzucony...
 ramiona to mój mały patent ;)...
 Czyż nie podkreśla talii?:]...
 perłowe guziki ...
Muzyczka z filmu "Dziewczyna z tatuażem"...
Pozdrawiam (zapracowana;))Aniela :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !