1/15/2012

DIY/ sunglasses / refashion / przeróbka okularów/ jak przerobić okulary przeciwsłoneczne?/ Diy

"patrząc się na świat  przez różowe okulary " i od razu jest  weselej szkoda że nie wszystko  jest takie proste ;)

Bez względu na płeć łączy nas wszystkich (nie)jedna rzecz w tym wypadku rzeczy zakupione pod wpływem impulsu dziś pod ostrzał trafiają moje okularki przeciwsłoneczne co ni trochę nie pasują do mnie ale cena dzień i ten błysk co przyćmiewa nawet najjaśniej myślące  umysły zadziałał bez problemu na mnie :P na szczęście  trochę poleżały aż w końcu  spoglądając na nie i na moje stare okularki "kocie oczy" wpadłam na pomysł jak je przerobić :]


Przed:


Po:

wymierzyłam je  wycięłam szablon.zmatowiłam odrysowałam na materiale skórka  przykleiłam pomalowałam lakierem do paznokci  i gotowe :]


 Na moich  modelkach ;)
"Bette Davis eyes" ...
W bardzo pozytywnym kolorku  wrzosowy róż :)



nie byłabym sobą gdybym czegoś jeszcze nie doczepiła ;)

 czyż nie kocie oczy ;)
 w tle moja ulubiona książka kucharska



Powodzenia!





No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!