12/30/2011

DIY..Leather Jacket ...

"fura skóra i komóra" reaktywacja ;)...jako że mój ukochany tata oddał mi w ręce ..swoją starą kurtkę skórzaną ...wypowiadając te magiczne słowa" jest twoja rób z nią  co chcesz "..aż podskoczyłam z radości ;).. piękny czekoladowy kolor i do tego długa ..aż prosi się o przeróbkę :]...

Duży plus odcinana tuż nad talia ;)...

Przed/Before...





After/Po...
Proste cięcie ...w pól..doszycie guzików ..zmniejszenie ramion ..(tutorial jak to zrobić  na mym blogu) 
100% mojego stylu ;)
 miedziane ćwieki..nity...skórzany kwiat ...

"Rock and roll " w słodkim wykonaniu ;)
 piękny kwiat wykonany nową techniką...

 A jakby to było gdyby...w czarnej wersji...
 Niczym polany lukrem ;)...

"Elegancja lancja ":]...z reszty skóry zrobiłam..torebkę z frędzlami ...ale to już w innym wpisie ..miłej zabawy !:]

3 komentarze:

  1. Rewelacyjna!!! Zazdroszczę talentu i cierpliwości :). Życzę wspaniałego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !