7/11/2011

DIY..Tutorial...jak zrobić pojemnik.. stojak na pierścionki?...

Hej wszystkim 
Jak to każdy przygotowuje się do świąt i postanowiłam trochę posprzątać (tak tak nawet ja xD)
nie mogę się powstrzymać i postanowiłam że się tym "pochwale" ...oraz pokaże jak łatwo i szybko można wykonać podobne do moich "pojemniczki " na biżuterię 

To się rozgadałam ...czas na "czyny"

Pierwszy na "ścięcie" będzie pojemniczek na pierścionki :



                                    Co potrzebujemy:

gąbka 
"skalpel"(lub inny ostry nożyk)
linijka 
pudełko




potrzebujemy.jpg


                                              Wykonanie:

Zaznaczamy odstępy do ciecia (przyznam że najlepsze będą tak co 2 oczko )



gapka.jpg


tniemy (bardziej "wbijamy")

ciecie.jpg



już w opakowaniu 


w opakowaniu.jpg



                                       i gotowe !:*



gotowe.jpg



z pierscionkami.jpg



1 komentarz:

  1. ale masz świetne te pierścionki z kamieniami, o jaaa! uwielbiam takie, ale za drogie są... :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !