7/16/2011

DIY Płaszczyk płaszcz jak przerobić Gothic style ...diy coat trench coat diy

Tytuł już zdradza co powstało z tego "połączenia":]..więc zostaje mi tylko powiedzieć jak to zrobiłam (dla zainteresowanych :])..


Przycięłam górę i dół  sukienki pozostały mi duże "paski materiału" z nich zrobiłam marszczenia na kołnierzu i szarfo-pasek w talii :)...ten środkowy materiał przypięłam szpilkami  po lewej stronie do żakietu i przyszyłam....przycięłam zbędną część żakietu.... obszyłam ..i doszyłam guziki (nowe )..w miejsce zapinania guzików zaznaczyłam obszyłam zygzakiem i zrobiłam otwory..
w  talii gdzie było "zszycie" doszyłam gumkę  aby  zwężyć :) ..i powstał płaszczyk  "wiosna-lato" :]..


..inspiracja pewnie was zaskoczę ale między innymi dużo inspiracji czerpię z Cosplay-ów ^^
(zawsze podziwiałam ich twórczość  :])...

Gothic_Lolita_Stripes_Jacket&Skirt_2Pcs_CT00092_01.jpg




I duuuuużo zdjęć ...(spamię bezlitośnie ..:P  "i'm so s-sorry")


Na wieszaku ...


4-vert.jpg




I na mnie :]....


1-vert.jpg




t.jpg




Ps. w tej formie i tak przyozdobiony barrdzo mi się podoba ( tata powiedział że wyglądam jak z teatru :P)  ...już dziś w nim "biegałam po mieście ":]..i poszukiwałam materiałów aby stworzyć coś podobną techniką  ale w innym stylu :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !