2/22/2016

Diy tutorial / fabric scraps ideas / Co można zrobić z resztek materiałów, skóry ? / Diy

Jeśli szyjecie często lub tylko od czasu do czasu to pewnie jak i ja macie całą masę resztek materiałów.
Potrafią się tego uzbierać całe worki, ja szyje naprawdę często więc jestem tymi resztkami wręcz przytłoczona. Wiem, że niektórzy ludzie są mistrzami układania i wycinania wykrojów, sama mam taką koleżankę, jak widzę ile resztek materiałowym ma ona a ile ja to zdaję sobie sprawę jak jeszcze długa droga mnie czeka do bycia bardzo dobrą krawcową, no ale w życiu bardzo ważne jest mieć cele :-). 
Wracające do materiałów a właściwi ich cząstek niektóre są naprawdę śliczne i świetnej jakości inne zupełnie zwyczajne, jednak w połączeniu z odpowiednim kolorem zyskują bardzo wiele. Jednym słowem szkoda ich i pieniążków , które na nie wydałam, dlatego cały czas kombinuje i wymyślam nowe sposoby jak wykorzystać materiał do maksimum. Już w jednym z starszych postów zajmowałam się tym problemem KLIK, ale ile dywaników mogę potrzebować lol.
Dzisiaj  podstawy a w następnych postach konkretne przykłady na cuda z resztek.

Co można zrobić z resztek materiałów?
                                                Jak złączyć ze sobą materiały?
najprostsza metoda zszycia razem kawałków materiałów w technice patchwork,quilting
tutaj pomysł co można zrobić z kawałków resztek włóczek,tasiemek i sznureczków
                                                                   Inspiracje :)
co zrobić ze skrawków materiałów,koronek,tasiemek,skóry,dżinsu 
wystarczą neonowe ,transparentne lub metaliczne nici i zyg-zak w kilku stopniach szerokości
trochę quilting trochę patchwork

                                                                Torba patchwork
                                                                       Klik!
                                                         
                                                           Breloczek z resztek rzemienia
                                                                          Klik!
dywanik podkładka :)
                                                          Powodzenia!                                                             



No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!