3/04/2015

Bralet Crop top tutorial (pattern) / jak uszyć bluzkę ala gorset diy (wykrój)

jak-uszyc-bluzke-top-how-to-sew-a-blouse-refashion-blog
Gobelinowy wzór zawładną pokazami D&G w latach 2012/2013 ;)
mnie zachwycił w tym tygodniu ,gdy w ręce wpadł mi ten jakże duży żakiet 

Żakiet przed

Jak przerobić żakiet lub marynarkę?

how to refashion jacket ?

Kiedy go skracałam pozostało mi z niego dużo materiału,który poświęciłam na  uroczy gorsecik :)
Chcesz w szafie podobny gorsecik?,to zapraszam do szycia :)

Jak uszyć top ala gorset ?

how to bralet top

Zaczynamy
Ten gorsecik (bralet ,krótki top) szyjemy wyłącznie z elastycznych materiałów!

 FREE PATTERN PRINTABLE

Pobieramy wykrój naszego braletu, czy jak kto woli krótkiego topu
przykładamy do materiału





wycinamy zgodnie z wskazówkami
opcjonalnie możesz dorobić poszewkę
zszywamy wszystkie części razem (B +B,C+C)
wykańczamy brzegi
lamówką lub na skróty jak ja ;)
teraz przyszywamy zamek błyskawiczny rozdzielczy
rozprasowujemy i przyszywamy ponownie
pamiętamy o szyciu wstecz
dopasowujemy zamek
i przyszywamy do końca
opcjonalnie można doszyć ramiączka z gumy
przypinasz symetrycznie
i przyszywasz
i tak wygląda tył i przód 
jeżeli top źle na tobie leży dopasuj go np. zwęź i noś :)
góra żakietu została przerobiona na krótszy
I na mojej wiernej modelce Kalieenie,bez paska jakoś "nago"
z paskiem o wiele lepiej :)
stary żakiet rozmiaru xxl idealnie nadaje się do przeróbek i ponownego "przeszycia " ale czy naprawdę warto ? oceńcie sami :)
I na mnie :)


Powodzenia!



3 comments:

  1. Bardzo fajny gorsecik, sama bardzo lubię je nosić więc zapewne dzięki Tobie niedługo sprawie sobie jakiś nowy. :)
    Byle tylko znaleźć teraz jakiś fajny materiał :)

    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie:
    http://naszskrawekziemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudo ! Marzy mi się taki w kwiatki :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!