3/12/2014

diy tutorial / skirt from t-shirt / Jak uszyć spódniczkę na gumce ? / szycie spódnicy krok po kroku



Dzisiaj zajmiemy się przeróbką przeogromnego T-shirt-u ,jest to 
jeden z moich ulubionych i mega starych  łupów t-shirt XXL ,do przerobienia najlepiej wybierać dobry jakościowo materiał  mój to 100 % bawełna 



Potrzebujesz:
szpilki,
gumka 
linijka lub centymetr
nożyczki
maszyna do szycia :)

Jak uszyć spódniczkę na gumce ?

odmierzamy równo  linie cięcia linijką
ułatwi to nam równe przycięcie bluzki jako że to t-shirt liczy się każdy cm materiału
tniemy 
odmierzamy na sobie długość  gumki


zszywamy jej brzegi tworząc nasz gumowy pas


1.przypinamy szpilkami gumkę do naszej spódniczki (są dwa sposoby  1 na prawej stronie , 2 po lewej stronie materiału)
2.przyszywamy  gumkę do spódniczki "naciągając ja przy szyciu

Nasza spódniczka gotowa :)

Koszula Przed Spódniczka na gumie Po 

Co można zrobić z resztek materiałów  ?
ze skrawek możesz zrobić np. sznurówki :)





3 comments:

  1. Fajna, ale podejrzewam, że będzie się bardzo mechacić...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tą spódniczkę uszyłam ponad rok temu i mam ją do teraz ,nie mechaci się ..jak ja wyciągnę na lato to dodam fotki ..szyj z dobrych materiałów ..nie będą Ci się mechacić :)

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!