2/19/2013

DIY-Tutorial / the walking dead sezon 3 inspired Andrea t-shirt / Przeróbka t-shirt- / dekolt z zakładkami


kolejna inspiracja zaciągnięta z mojego  ulubionego serialu "the walking dead" tym razem muzą jest kobieta a jej imię to Andrea zakochałam się w jej koszulach narzutkach. seksownie opadających z ramion




aż tak bardzo że postanowiłam zrobić swoja wersje 3 w 1 narzutka bluzka i tuniczka 

trochę przypomnienia :
inne przeróbki inspirowane serialem


zdjęcie przed gdzieś podziałam ale chyba mi wierzycie na słowo że to cudeńko powstało z bluzki rozmiar 44 :)
mały tutorial jak zmarszczyć i obszyć dekolt 


i efekt końcowy naszej drobnej przeróbki


mała porada
 Jak "zmarszczyć" brzegi bluzki bez szycia 

wystarczą agrafki

i podpinamy nimi materiał 

im więcej agrafek tym to dokładniej wychodzi


przeróbka bez szycia :-)

A teraz kilka sposobów noszenia koszulki bez ramion 
 dekolt łódkowy ,  koszula na jedno ramię ,koszula bez ramion 

Jak zwęzić i zmniejszyć:
Jak zrobić dekolt w bluzce ?

9 comments:

  1. Dekolt podszyłaś ręcznie czy na maszynie?

    ReplyDelete
  2. W sumie to chrapnęłambym się na taką bluzkę :) Tylko chciałabym ją jakąś lekką, zwiewną uszyć, najlepiej satyna... Materiał lejący się.
    I moje podstawowe pytanie - do czego do cholery jasnej będę w niej chodzić?

    ReplyDelete
  3. Anna Bezler- tak na maszynie ..ale każdy materiał ma trochę inny sposób podszywania ..mój to bawełna więc poszło łatwo :)

    ReplyDelete
  4. No ja jestem cholerną perfekcjonistką i w sumie bardzo mało bluzek pasuje mi np. do butów ; ) A mam je, bo podobały mi się i koniec! :D
    no ale ja tak mam... kupię beżowe, czarne i czerwone czółenka na obcasie i wtedy będę mogła poszaleć :)

    ReplyDelete
  5. agathumm-I tu jest plus szycia ..kupujesz materiał który pasuje kolorem do butów ...i szyjesz tyle bluzek spódniczek ile pragniesz ..taniej wychodzi niż nowe buty :)

    ReplyDelete
  6. No tak nawet uciekjąc przed zoombie trzeba wyglądać seksi ;-)
    Hmmm wiosna (chyba) się zbliża może i ja się pokusze...

    ReplyDelete
  7. Piękna ta bluzka! Tak mi się podoba, że aż sama sobie musze taką zrobić :D Ale bez paska wygląda dużo lepiej (a z legginsami wyglądałaby fenomenalnie) :D

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!