10/24/2012

DIY Tutorial / Fendi inspired keychain / jak zrobić breloczek , brelok do torebki?



Czyż nie bajeranckie breloczki made by Fendi ?

 nie mogłam się oprzeć  pokusie  i zrobiłam sobie swój breloczek  kwadracik 

wielkie podziękowania dla mojego brata za bezbolesne rozstanie się ze swoją kosteczka
 "proszę rób co chcesz":] 

 akurat mamy podobny gust kolorystyczny 
 nie ma jak czerwień 


Jak zrobić brelok kostkę?

odpinamy nasza przyssawkę  

 za miast klasycznych karabińczyków czy pierścieni ja użyłam 
 dwie agrafki i łańcuszek
 bez potrzeby szycia nitowania czy innej  brudnej roboty przypięłam 

Gotowy breloczek :-)
 można regulować wedle upodobań !
 dopasowuje się do każdej torebki 

3 comments:

  1. naszyjnik ciekawy! jakieś inne nietypowe masz te agrafki.. podobają mi się:)też zrobiłam wisior z agrafek, ale to pokażę za parę dni na blogu:)

    ReplyDelete
  2. przeurocza kostka a naszyjnik piekny!:)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!