8/18/2012

DIY / Gorset / corset


Inspiracje:




Koronkowa bluzka Karen Millen dekolt amerykański niestety miseczki są zdecydowanie dla mnie  za małe ale kupując ją  miałam na nią inny pomysł  

Koszulka przed:


Po otrzymujemy gorsecik :

zadanie proste w wykonaniu przycięcie pozostawienie 1,5 cm na szew i obszycie gorset gotowy 
nic nie podkreśla talii lepiej niż pasek lub gorset
mój zdecydowanie różni się od gorsetów które nosiły nasze prababki można w nim oddychać i się ruszać 
wykończenie koronkowe 
jak i cały zbudowany z pięknej koronki
z tyłu zapinany na haftki
wbudowane fiszbiny
"zaciśnij pasa"i zaznacz talię osy 

Pozdrawiam!


6 comments:

  1. Ja wczoraj na "imprezę" ubrałam sukienkę i też zaznaczałam talię paskiem - jak nigdy!!

    ReplyDelete
  2. genialny pomysł, super efekt ! Ale chyba nie do tej bluzzki, co ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bluzka taka jak była na manekinie po "zwężeniu" nie chciało mi się już zmieniać specjalnie do zdjęć :]

      Delete
  3. Piękny... i ta koronka - przecież to cudo!

    ReplyDelete
  4. Boże kobieto, jesteś genialna i taka kreatywna! A miała tyle koronkowych podkoszulek, które wyrzuciłam, bo nie wiedziałam jak je wykorzystać. Pomysł niesamowity. Teraz już wiem jak wykorzystać nawet te "niegorsetowe", zainspirowałaś mnie, dlatego uwielbiam Twój blog :))

    ReplyDelete
  5. Lubię koronki, fajny pomysł, zresztą jak większość Twoich :D

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!