6/11/2012

DIY Tutorial / jak zrobić złoty lakier do paznokci / złote paznokcie


Coś złotego  ozłocę wszystko po czubki palców w poszukiwaniu złotego lakieru wróciłam do domu na tarczy jak to jest gdy coś staje się modne to cena leci w górę -_-.

i jak to jest że ciężko dorwać lakier złoty czy nikt nie kocha złota jak ja ?

no może po za tym Panem "goldmember"no i goldfinger":P ten  pierwszy ozłocił sobie nawet. każdy kto oglądał wie co 


W każdym razie znalazłam na to złoty środek ,a pomógł mi w tym  mój zloty sypki cień Ty możesz użyć np. srebrny lub w innym wybranym kolorze 


Jak zrobić złoty  lakier do paznokci ?

jeden warunek musisz mieć pędzelek osobny jeżeli nie chcesz "zabrudzić" ;lakier bezbarwny 
 wysypujemy trochę naszego złotego pyłu na plastikową tackę łatwa do wymycia  i kroplę/krople lakieru i 
 mieszamy pędzelkiem do uzyskania gęstości zwykłego lakieru z buteleczki nasze "płynne złoto"
 i malujemy paznokcie 
 intensywność lakieru zależy od ilości dodanego pigmentu złotawa powłoka
 czy sztabki złota 

 złoto pięknie wygląda przy kolorach szmaragdzie szafirze , czerwieni ,bakłażan , czerni i wbrew opinii nie każdemu pasuje trzeba dobrać odpowiedni odcień do swojej karnacji  aby nas nie pożółciło :)

kolor lakieru pod kolor cienia na oczach ?teraz to jak najbardziej możliwe 
cień sypki możesz też wymieszać z szminka lub błyszczykiem i otrzymać "złotą poświatę " na ustach

"złoto jest jak narkotyk trzeba wiedzieć kiedy przestać aby nie przedawkować" ;)
Pozdrawiam!


6 comments:

  1. ciekawy pomysł :) uwielbiam złoto na paznokciach :)

    ReplyDelete
  2. I do not even know how I ended up here, but I thought this
    post was great. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!
    Here is my weblog :: click here

    ReplyDelete
  3. Hmm, mam bardzo mieszane uczucia co do takiego koloru na paznokciach. Oczywiście to kwestia gustu, ale ja wolałabym aby moje paznokcie nie wyglądały jak sztabki złota :P

    ReplyDelete
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!