1/15/2012

Polowanie na ubranie -Kamea ,torebka aktówka,miedziana blaszka



"Zaopatrując swój mały domowy warsztat" musiałam dokupić kameę i blachę ,blaszkę miedzianą i  mosiężną w końcu każdy powinien rozwijać swoje umiejętności czy tam lepsze czy gorsze 
Nie przeciągając moje najnowsze łupy-zakupy :


 zapewne połączę z perłami słodkowodnymi czyli "rzecznymi"nie tymi co widnieją na zdjęciu 

Blaszka miedziana i mosięzna 

Blaszkę już nawet przetestowałam tworząc pierścionek "dwustronny" kokardka 

 może coś na nim wygraweruje i poddam dodatkowej obróbce 


Z innej beczki ..moje najnowsze aktówki 

w uwielbieniu do stylu "vintage"oraz "groszowych zakupów"


Powodzenia w "łowach"
Pozdrawiam!





1 comment:

  1. Jestem ciekawa tych broszek,a ten pierścionek kokardka no mistrzostwo! masz świetne pomysły ;-)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!