11/13/2019

thread organizer / organizacja małej przestrzeni



Właściwa organizacja pracowni jest równie ważna jak dobór materiałów czy też sprzęt jakiego używamy, w końcu to tu urzeczywistniaj się nasze pomysły. 
Długo rozmyślałam nad tym jak i gdzie poukładać moje nici💥, a mam ich naprawdę sporo, aby bez żadnych problemów móc w każdej chwili z nich skorzystać, czasem do jednego projektu potrafię używać nawet i z 7 rodzai 👀. 
Pomysł ''dopadł'' mnie kiedy moja babcia robiła remonty, ileż tam było szuflad LOL 
A oto mój wymysł ↓


organizacja w pracowni

Jak zrobić stojak , wieszak , organizer  na nici i szpulki 

potrzebujesz:
szufladę 
gwoździe  
młotek 
opcjonalnie 
klej  
linijka
 flamaster 



z pomocą linijki na tyłach szuflady tworzymy szachownice i zaznaczamy punkty na gwoździe do przebicia



 opcjonalnie aby sobie ułatwić pracę przewiercamy małym wiertlem z pomocą wiertarki otwory mniejszej średnicy niż gwoździe
 


przybijamy gwoździe do szuflady  
dodatkowo wzmacniamy je podklejając klejem na gorącą i zabezpieczając ostre czubki gwoździ

wypełniamy nićmi  i szpulkami do maszyny zgodnie z  kolorami


Organizer diy

Organizer na szpulki i nicy gotowy 
możesz go przechowywać w pionie , poziomie jak i na płasko 
nasze nici i szpulki bezpiecznie schowane przed kurzem i super proste w użyciu 💡



Jak przerobić szufladę



5 comments:

  1. Taki organizator wygląda niesamowicie! Czaruje wręcz! :D

    ReplyDelete
  2. Genialna organizacja miejsca pracy, pomysł na nici rewelacyjny, pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  3. Pomysł super :) Wygląda znakomicie :)

    ReplyDelete
  4. Super pomysł, dobra organizacja ułatwia pracę, pozdrawiam 🙂

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!