3/06/2017

crochet cuff bracelet (pattern) / Szydełkowa bransoletka , bransoleta (szablon)

wzór na szydełko,jak nauszyć się szydełkować,diy,tutorial,crochet,bransoletka,bransoletki,pattern,wzór,wykrój

Crocheting is very relaxing hobby 🎠, every time I have some stress during a day I try to relax in the evening and crocheting is perfect for that, especially now when days are so short and evenings so long.
During only this winter I made 😄
bow headband🎀   choker 🌹
Positive side of winter 🎅🎄


Kiedyś nie rozumiałam mojej babci , która tak namiętnie szydełkowała po każdej ostrzejszej wymianie zdań z dziadkiem. Ale ostatnio i ja odkryłam relaksujący wpływ szydełkowania. 
Kto by pomyślał , że liczenie oczek 👉 💯 może aż tak odprężać 😲 .
Nie mniej jednak , jak dla mnie jest to hobby idealne , ale na zimę , podczas wiosny , lata i jesieni wolę większość wolnego czasu spędzać na dworze .
A wracając do tematu dzisiaj ostatnia odsłona moich zimowych zmagań z szydełkiem
kolorowa bransoleta idealna na lato i wiosnę 🌅 😃
A tutaj 👇 moje inne 2 osiągnięcia w tym temacie :
kokardka 🎀   choker 🌹


What do you need to make a  bracelet ❔ 💡
Przedmioty potrzebne do wykonania bransoletki :


nożyczki / scissors
igła / needle 
3 włóczki w 3 kolorach / yarns in 3 colors
szydełko 2.3 mm / crochet hook 2.3 mm
szczypce płaskie / flat nose pliers 
zapięcie / metal clasp
metalowe kółeczka / metal jump rings x 2
końcówka do naszyjnika / ribbon clamps
łańcuszek / chain 

How to make squares👉

Jak zrobić kwadraty na szydełku ?

👇

Wykonujemy cztery kwadraciki ze schematu powyżej z zachowaniem poszczególnych kolorów z rysunku.

Make 4 squares according to diagram  in photo above.

How to stitch squares together❓

Jak połączyć ze sobą kwadraty❔



stitch all 4 squares together, use green thread (see first photo), next crochet single crochets around bracelet
 (see second photo)

Cztery kwadraciki zszywamy 📍 nicią w kolorze zielonym a następnie obszydełkowujemy naszą prace półsłupkami.


How to add a ribbon clamps❓ 🐙

Jak założyć zapięcie do bransoletki ❔



attach gold ribbon clamps to a bracelet
use  flat nose pliers 😄

Zakładamy zapięcie w kolorze złotym i mocno dociskamy.



ready bracelet
it's beautiful and very comfortable

Gotowa bransoleta 
jest piękna i bardzo wygodna 💃


Pozdrawiam!

PS. W końcu pooglądałam polecanego 👉 Spider-man-a
i tą piosenkę 🎶

9 comments:

  1. Ale zdolniacha, piękne ci to wyszło:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie taka zdolniacha, babcia , jedyna mistrzyni, bardzo mi pomogała przelać pomysł na dzielo, bez jej pomocy barnsoletka byłaby raczej koszmarkiem ;-)

      Delete
  2. Urocza, szkoda, że nie umiem szydełkować :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. babcie zazwyczaj są mistrzami w szydełkowaniu :-) możesz jej pokazać wzór a ona napewno Cie poinstruuje co i jak , przy okazji miło spędzicie czas :-)

      Delete
  3. Dlaczego ja nie umiem szydełkować??? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz wykorzystać babcie ;-) jak ja to zrobiłam

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!