1/20/2017

INSPIRATIONAL FRIDAY / PIĄTKOWE INSPIRACJE




Another friday another collection of inspirational, beautiful things and ideas I discovered during past week.❤

Ponownie piątek czyli inspiracyjny dzień!😏





Palm print ! looks great on clothes

wzór palmy, kto by pomyślał, że tak świetnie prezentuje się na ubraniach


orginal pillows, I love the ''bear'' one 🐻

poduchy w oryginalnych kształtach i wzorach 
jak Wam się podoba misiu ? kurcze muszę takie mieć 🐨


beautiful shoe clips
and few inspirations from my own blog 👯
shoe clips ✅

shoe clips ✔



 klipsy do butów idealne na wszelakie większe wyjścia
sylwester, impreza,studniówka,ślub,komunia 
Jak zrobić klipsy do butów?
Klik!👠
Klik!👡



do you often forget where did you put your keys ? I do ...
few ideas for all forgetful 😄

Dla  zapominalskich i nie tylko ,haczyki na kluczyki , w designerskim stylu 🐼



bag from drug case  ?...yes! 
inspiration from Shonali's blog  I express myself through art
klik 👛

kopertówka, torebką na ramię ?
kto by pomyślał że zrobiona z etui na leki !
czyli inspiracja znaleziona na blogu Shonali z I express myself through art
 klik!👜


Visit and like me on Facebook!🐾
Odwiedz mnie i polub na Facebook-u🐾


xoxo



8 comments:

  1. Super inspiracje, szczególnie palmowe wzory:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)też niesamowicie mi sie podobają teraz tylko musze takie materiały dorwać
      :-D

      Delete
  2. Te palmowe wzory od razu przywołały lato, strasznie tęsknię :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tak jak i ja , po prostu okropnie , marze nie tyle o palmach co o słońcu lol

      Delete
  3. mi tez najbardziej podobaja się te palemki! :)

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za umieszczenie mojego pomysłu :*
    Jak zwykle świetne inspiracje. Palmy super, kokardki na bucikach urocze, a poduchy skradły moje serce :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!