10/21/2016

INSPIRATIONAL FRIDAY / PIĄTKOWE INSPIRACJE




Today again little collection of inspirational, beautiful things and ideas I discovered during past week.

Dzisiaj kolejna doza inspiracji i pomysłów odkrytych przeze mnie podczas ostatniego tygodnia.



That clock looks just sweet, it looks also very easy to make, who needs to refashion a clock ? 

Ten zegar jest po prostu śliczny i wygląda na bardzo łatwy do zrobienia. Ja ma  już wystarczająco zegarów, ale może kogoś z Was zachęci ta inspiracja.




I discovered wall stickers not so long time ago and felt in love with it  esspecialy I have a wall to decor.

Nie tak dawno temu ocieplałam wewnętrzna ścianę domu w jednym z pokoi. Potem długo zastanawiałam co zrobić  z tymi nieestetyczne wyglądającymi płytami. Moje pomysły typu: pomalować, wytapetować itp. wydały mi się strasznie nudne, aż trafiłam na pintereście  na naklejki ścienne. Piękna inspiracja do zrobienia czegoś takiego u siebie.



I sewed similar dress but shorter , now I see that full circle skirt looks wonderful as longer version, it's perfect for winter. Definitely must have in my wardrobe. 

Uszyłam już podobną spódniczkę tylko krótszą, ale teraz mam ochotę na dłuższą wersję, patrząc się na te na zdjęciach chyba wiecie dlaczego ;-)


This sweater looks great thanks those hearts. Great idea to use !

Łatki na łokcie miały kiedyś zastosowanie bardziej praktyczne jak na przykład:
  zakrywały dziury lub wzmacniały przed otarciem czyli zniszczeniem swetra.
Na szczęście moda jest jak koło i często zatacza krąg "zahaczając o stare trendy" i dając im status "must have"
Jak wykonać naszywki na łokcie?
wycinamy ze skóry , materiału lub filcu serduszka o różnych rozmiarach i przyklejamy klejem do tekstyliów lub przyszywamy drobnym zygzakiem :-)


''Winter is coming'' and cold weather with it that's why I love this long sweater .
With such dress no winter is scary.

Duże wełniane "swetrochy" nadchodzę ! i nie waham się was przerobić w taką cudowna sukienkę
lub chociaż spróbuję ;)


And once again little cat in my inspirations, I must say this idea is awesome. Definitely to use in future not necessarily on bag ;-)

Po raz kolejny w inspiracjach kotek , tylko w troszkę innej interpretacji, ale tak samo słodkiej.
Z całą pewnością użyje tej inspiracji , ale niekoniecznie na torebce :-)



I love this blouse, those vibrant colors, just wonderful. I sewed similar bomber jacket 
but this inspiration made me sew it again this time as a simple  blouse.

"Każda wariatka ma we włosach kwiatka" myślę, że ta co idzie z duchem czasu ma kwiatki też na bluzie i nosi ją na luzie ^_^. Zakochałam się i na pewno taką bluzę uszyje ! 
Póki co, jeśli ktoś jest zainteresowany, to mam tutorial na rozpinaną bluzę.


I love Alessandra Ambrosio style, so effortless but still fashionable and comfortable!
For sure I will try this style of using  handkerchief on neck.

Alessandra ! co tu dużo pisać wskoczyłabym, w jej buty ;-P
a tak na poważnie świetny sposób noszenia apaszki


I'm not big fan of asymmetry but this leather dress looks fantastic on Jessica Biel. 
This creation made me think about sewing leather skirt or dress but maybe woth out asymmetry ,
would you like tutorial on that?

Zazwyczaj nie przepadam za asymetrią ale ta sukienka jest śliczna ! a na Jessice Biel wygląda obłędnie. 
Zainspirowałam się i poważnie myślę nad uszyciem skórzanej spódniczki, chcielibyście tutorial?

Posts connected with this one :
Posty połączone z tym :

DIY TUTORIAL / HOW TO MAKE A BOMBER JACKET FROM A SWEATSHIRT ? / 

JAK USZYĆ KURTKĘ LUB BLUZĘ? / KROK PO KROKU



xoxo



4 comments:

  1. zegar cudo, az chyba skuszę się o zrobienie takiego, akurat brakuje mi w sypialni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to super ! :-) ewentualnie może bardziej przypadnie Ci do gustu holograficzny zegar na ściane, za dzień lub dwa dodam post jak taki wykonać
      pozdrawiam serdecznie

      Delete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!