3/27/2015

Diy Tutorial stained glass plate witrażowy talerz diy

Znalazłam na strychu talerz o uroczym kształcie serduszka i ocaliłam przed wyrzuceniem. 
Pomysł na przeróbkę wpadł mi do głowy niedługo później po obejrzeniu obrazu namalowanego w podobny sposób :)
Talerz przed
 uroczy malunek :)
 W pracy:
przemalowałam go sprayem kolor złoty chrom
 idealnie pokrywa
 choć lekkie wypukłości nadal widać
 teraz oklejamy talerz taśmą
 w podobny lub inny wzór
 malujemy farbami do szkła czyli  lakiery, emalie jak tu KLIK
 pozostawiamy do wyschnięcia na kilka godzin ,ściągamy taśmy i podziwiamy efekt :)
 lekkie niedoskonałości są, ale to właśnie one czynią nasz talerz unikatowym ręcznym dziełem :)
 witrażowa dekoracja :)
Ps. Dziękuje za oddane głosy na szyciowy blog roku całuski ! :)
Powodzenia!

1 comment:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!