12/02/2013

DIY TUTORIAL / silver pendant /co zrobić z jednym kolczykiem ?

Co zrobić jak zgubi nam się jeden kolczyk. wrzucić do szkatułki i przy każdorazowym wybieraniu kolczyków na wyjście wzdychać do niego jak do utraconej miłości ;)nosić solo jako ear cuff lub myślę że ten sposób i tobie przypadnie do gustu przerobić na zawieszkę do naszyjnika :)

moja zguba tak naprawdę nie jest moja została znaleziona w zakupionej torebce...taki mały bonus od poprzedniej właścicielki
sztuczny turkus w srebrnej oprawie aż szkoda te cudeńko wyrzucać
 do tej przeróbki nie trzeba wiele
szczypce okrągłe i płaskie
łańcuszek mój jest posrebrzany w końcu trzeba dać mu coś równie godnego jego wartości 
 wykonanie
 banalne

bigiel naszego kolczyka "zawijamy" w pól  kółko szczypcami okrągłymi
wymieramy środek naszego łańcuszka poprzez złożenie go w pół

 i następnie przypinamy szczypcami prostymi do naszego łańcuszka 
 i gotowe kolczyk stał się zawieszką
 taki naszyjnik z zawieszką najlepiej prezentuje się w kompletach innych łańcuszków o różnych długościach


zgubiłaś jeden długi kolczyk?..diy tutorial keychain klik !


Powodzenia w przeróbkach!

Pozdrawiam





2 comments:

  1. Świetny pomysł:] Bardzo ładna szata graficzna. Moim zdaniem zmiana na wielki plus.

    ReplyDelete
  2. Kurcze a ja już tyle kolczyków zgubiłam i w życiu nie wpadłam na tak genialny pomysł. Dobra rada na przyszłość:) Dziękuje:P Pozdrawiam i zapraszam na mój blog: http://wlasnorecznecudenka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!