4/13/2013

DIY..Tutorial..Naszyjnik...necklace jak zrobić pleciony naszyjnik ?diy

Pomysł na wykonanie tego naszyjnika wpadł mi całkowicie przypadkiem gdy .. zobaczyłam jak moja siostra dla zabawy łączyła gumki do włosów w ten przeuroczy łańcuszek :)

gumki to bardzo tani i elastyczny materiał ..można zakupić je praktycznie wszędzie od hipermarketów po drogerie sklepy fryzjerskie :)

Ale może już zacznijmy ?...
Do wykonania takiego naszyjnika ..lub jak kto woli bransoletki paska ..
potrzeba..
gumki do włosów (kolorowe lub czarno białe)
łańcuszek lub tasiemka sznureczek nawet sznurówka może być ;)
szczypce płaskie 
opcjonalnie ogniwka 




Wykonanie ....
tworzymy początkowy "splot"...
i kontynuujemy tak  z każdym kolejnym ogniwkiem...
zoom..
długość łańcuszka splotu zależy od nas ...
ja utworzyłam małą kolię...

splot zakończyłam tak samo jak zaczęłam..węzłem rypsowym..
końcówki gumki połączyłam..z łańcuszkiem za pomocą ogniwek..
docisnęłam szczypcami...
łańcuszek może być nawet bardzo krótki..
i tak uda nam się założyć naszyjnik gdyż gumki się rozciągają !:)..
i gotowe..można nosić ...
regulować długość :)... i jak... chyba wpasuje się w trend "black and white"? :)

Powodzenia

Pozdrawiam

Aniela :)


8 komentarzy:

  1. bomba! fajnie wyglada ten naszyjnik!podziwiam za umiejętnośc przerabiania zwykłych rzeczy w takie cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!! Naprawdę rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! Prezentuje się świetnie!
    Sweterek jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt!!! w życiu bym nie pomyślała, że można coś takiego z gumek zrobić:)) mega elegancki naszyjnik. Podziw!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze świetny ten naszyjnik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prosty a tak efektowny. Też chcę. Trzeba zakasać rękawy... ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !