2/05/2013

DIY..Tutorial..jak zakręcić włosy bez lokówki?...How To Curl Your Hair ?...

mix inspiracji na "szalone i zakręcone fryzurki "....
Cariee ...

Catherine Earnshaw...




a potrzebujemy kawalki papierków pociętych w długie pasma ...

.

lub kawałki materiałów np. z t-shirta...do wielokrotnego użytku :)
Tutorial..na szalony zakręcony look..

porada na trwalszy  skręt. dla włosów prostych ..
nie zakręcamy włosów zaraz po lub dzień  po myciu ..dopiero na drugi włosy są wtedy  podatniejsze na skręcanie :)...




im mniej  "papilotów na głowie"..tym drobniejsze loczki ...
a im więcej...otrzymujemy grube loki po fale ...

i nasze anglezy gotowe....
trzymałam 10 min. ale na proste włosy trzeba tak  z 1 h lub przespać nockę
boczek loczek...


w stylu Rococo ;)...
wystarczy przeczesać loki palcami ...nigdy szczotką lub grzebieniem gdyż rozprostuje nam loczki...
                                                   

disco..look..
zakręconej zabawy ...! :]

Pozdrawiam

Aniela :)


12 komentarzy:

  1. jak długo utrzymuje się efekt?:> Ja mam włosy proste no i ciężkie więc zastanawiam się, jak długo będą pokręcone:) A jako, że chciałabym mieć tylko końcówki tak zakręcone to spanie z nimi całą noc nie zda egzaminu - na drugi dzień musiałabym je ułożyć tak jak zwykle i dopiero wtedy końce potraktować tym sposobem:)

    ___________________________
    http://asanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaakie loki <3. Piękne masz włosy, takie zdrowe, aż błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam falowane włosy więc spróbuję ;>

    Powiedz mi Anilska Anielu, czy znasz może jakiś sposób na pozbycie się śladów kleju z kurtki? Podejrzewam, że to klej, kupiłam w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, jak jednorazowe czyli można rozerwać i już:]

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię na gazetę i zwykle mm od 10 do 20 ale na mokre włosy zawsze robię zn. świeżo po umyciu i zostawiam na tyle czasu ile mam najlepiej na noc- dla mnie to nie problem tak spać- kwestia przyzwyczaenia. Kilka razy w roku bez problemu mi się udaje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć tak długie włosy, żeby móc je sobie w ogóle zakręcić :> BUUU!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włoski ;p Na moim blogu organizuje rozdanie , moze masz ochotę wziąć udział ?

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie moja mama ostatnio pytała o jakieś modne fryzurki. Chyba jej polecę loczki, bo są wręcz urocze! :)

    POZDRAWIAM Dominika- Welcome-in-domson-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna Bezler hehe dziękuje ..ale to lampa błyskowa przy niej każde włosy błyszcza xD

    OdpowiedzUsuń

  10. ernestyna
    tu parę porad jak sobie poradzić z takimi plamami :)

    http://www.tipy.pl/artykul_6991,jak-usunac-plamy-z-kleju.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sunshine- nie wiem jak z tego linku wejść w twój blog takie ze mnie cielę xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Asanne- to już wszystko zależy od twoich włosów
    ale tą metodę stosowały już nasze prababki a wierz mi nie wszystkie miały włosy kręcone czy też podatne na kręcenie :)

    w każdym razie zawsze możesz sobie dopomóc utrwalaczami :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !