2/05/2013

DIY Tutorial / jak zakręcić włosy bez lokówki? / How To Curl Your Hair ?


Jak zakręcić włosy bez lokówki? , przy użyciu kawałków papierów lub skrawków szmatek :-)

mix inspiracji na "szalone i zakręcone fryzurki "
Cariee 

Potrzebujemy:
kawałki papierków  , pociętych w długie pasma 
lub kawałki materiałów np. z t-T-shirta do wielokrotnego użytku :)

Jak zakręcić włosy bez lokówki?

porada na trwalszy  skręt dla włosów prostych 
nie zakręcamy włosów zaraz po lub dzień  po myciu dopiero na drugi włosy są wtedy  podatniejsze na skręcanie
im mniej  "papilotów na głowie"tym drobniejsze loczki 

a im więcej otrzymujemy grube loki po fale 
i nasze anglezy gotowe
trzymałam 10 min. ale na proste włosy trzeba tak  z 1 h lub przespać nockę

wystarczy przeczesać loki palcami nigdy szczotką lub grzebieniem gdyż rozprostuje nam loczki



12 comments:

  1. jak długo utrzymuje się efekt?:> Ja mam włosy proste no i ciężkie więc zastanawiam się, jak długo będą pokręcone:) A jako, że chciałabym mieć tylko końcówki tak zakręcone to spanie z nimi całą noc nie zda egzaminu - na drugi dzień musiałabym je ułożyć tak jak zwykle i dopiero wtedy końce potraktować tym sposobem:)

    ___________________________
    http://asanne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jaaaakie loki <3. Piękne masz włosy, takie zdrowe, aż błyszczą.

    ReplyDelete
  3. Mam falowane włosy więc spróbuję ;>

    Powiedz mi Anilska Anielu, czy znasz może jakiś sposób na pozbycie się śladów kleju z kurtki? Podejrzewam, że to klej, kupiłam w sh :)

    ReplyDelete
  4. Świetne, jak jednorazowe czyli można rozerwać i już:]

    ReplyDelete
  5. ja robię na gazetę i zwykle mm od 10 do 20 ale na mokre włosy zawsze robię zn. świeżo po umyciu i zostawiam na tyle czasu ile mam najlepiej na noc- dla mnie to nie problem tak spać- kwestia przyzwyczaenia. Kilka razy w roku bez problemu mi się udaje:)

    ReplyDelete
  6. chciałabym mieć tak długie włosy, żeby móc je sobie w ogóle zakręcić :> BUUU!

    ReplyDelete
  7. Śliczne włoski ;p Na moim blogu organizuje rozdanie , moze masz ochotę wziąć udział ?

    ReplyDelete
  8. właśnie moja mama ostatnio pytała o jakieś modne fryzurki. Chyba jej polecę loczki, bo są wręcz urocze! :)

    POZDRAWIAM Dominika- Welcome-in-domson-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anna Bezler hehe dziękuje ..ale to lampa błyskowa przy niej każde włosy błyszcza xD

    ReplyDelete

  10. ernestyna
    tu parę porad jak sobie poradzić z takimi plamami :)

    http://www.tipy.pl/artykul_6991,jak-usunac-plamy-z-kleju.html

    ReplyDelete
  11. Sunshine- nie wiem jak z tego linku wejść w twój blog takie ze mnie cielę xD

    ReplyDelete
  12. Asanne- to już wszystko zależy od twoich włosów
    ale tą metodę stosowały już nasze prababki a wierz mi nie wszystkie miały włosy kręcone czy też podatne na kręcenie :)

    w każdym razie zawsze możesz sobie dopomóc utrwalaczami :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!