1/10/2013

Diy..Tutorial..Valentino inspired necklace...szmaragdowy naszyjnik inspirowany Valentino Diy





"O Valentino"...jak słynny aktor kina niemego "Rudolf Valentino..ale nie nim dziś się  zainspirowałam ..a dokładnie innym panem Valentino...o podobnym nazwisku ..lecz innym fachu :)...
jego naszyjnik..z kryształków Swarovskiego zrobił na mnie  duże wrażenie...tak duże .. że musiałam taki naszyjnik "posiąść "!;)

a że kryształków nie mam..użyłam łańcuch koralowy na choinkę ..w boskim kolorze szmaragdowym...

ale dość już o koralach..czas na diy !:)...

A potrzebujemy..
korale choinkowe lub inne...
nożyczki..
zapięcie klik niżej...
pistolet na klej..inny klej lub igła i nić ...

wykonanie...
odmierzamy na szyi ..długość naszych korali ...i przycinamy ..5-4 różnych długości..np: co 3 korale..

zawsze można korale "skruszyć"..i przyklejać same sznurki.ale nie jest to konieczne :)..
 w równym rządku...
 tutorial na nasze skórzane końcówki...
http://anielskaaniela.blogspot.com/2013/01/diytutorialjak-zrobic-zapiecie-do.html

teraz wystarczy .."przykleić naszym cudacznym pistoletem.. ..lub przyszyć ...igłą i nicią ...końcówki..zapięcia do naszyjnika..

I GOTOWE! :]..

można nosić na wiele sposobów....klasycznie...
 lekko na bok..(:O...kalieena znowu się krzywi)...
 zapięciami prawie z przodu...ps. zapięcia możesz dodatkowo ozdobić !:)...
 kolia koralowa...szmaragdowa....
ale różnica jakości zdjęć ..wyżej robione lampą błyskowa w nocy...a poniżej w świetle dziennym... .
"korale koloru szmaragdowego"...


Ps. możesz tak zrobić kolczyki..bransoletki..nawet rączki do torebki...paski itd. ;)...

Valentino ma ....mam i ja !xD..

i tym radosnym akcentem kończę ..post...

następny już o kosmetycznym gadżecie !:)

Powodzenia w tworzeniu

Pozdrawiam

Aniela :]


4 komentarze:

  1. Jak elegancko! Jestes bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocne jest takie zapięcie? Pomysł całkiem ciekawy trzeba przyznać :) ja startuje DYI ale widzę, że to wciągające już na samym starcie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłowości!
    Wyszło świetnie, sama chętnie stworzyłabym coś podobnego - jaka szkoda, że wszystkie ozdoby choinkowe zostały już schowane na strych.... :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !