10/02/2012

DIY..Tutorial..hat..czyścimy i przerabiamy kapelusz...

Dziś na odstrzał idą "kapelusze"...



 Trzeba przyznać że jesień nas rozpieszcza i jeszcze można śmiało biegać w bluzeczce czy sweterku 3/4  :)
...i na spokojnie nosić "ozdobne kapelusiki"...nie koniecznie te praktyczne :)
ja swój wygrzebałam w dużym koszu z innymi "dodatkami"..i zakupiłam za 2 zł :)

jak widać na zdjęciach był cały "w kudłach i pyłkach".ale ma na to stary sprawdzony sposób ..

nie nie potrzebujemy "taśm"...nie sprawdzają się za dobrze zdarza się  że zostawiają ślady po kleju

tutaj wystarczy nam najzwyklejsza gospodarcza rękawica gumowa ..tania i do użytku wielokrotnego.:)
(tło to moja firanka z której  aktualnie coś szyję..:))

A wystarczy ubrać rękawicę ..i "zbierać" pyłki..kudły  lub strzepać:)


 radzi sobie lepiej niż nie jeden "cud techniki"...który potrafi kosztować krocie..
 teraz jeszcze tylko parę piórek....można też przyozdobić tasiemkami broszami lub innymi cudeńkami...
 szmaragd ..purpura..i słonecznikowy...
 już "oczyszczony kapelusik :)
 wsuwamy piórka pomiędzy "wstążeczkę"...
 i gotowe:)...
czy nie prezentuje się świetnie?:)...
 "A ja noszę kapelusze ..o taaakie duże"


Udanych przeróbek i oczywiście powodzenia :)

Pozdrawiam
Aniela :]






6 komentarzy:

  1. Wspaniałe pomysły!
    Gratuluję twórczości,
    obserwuję i zapraszam ; )
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tutorial:)) podoba mi się metoda czyszczenia kapelusza:)) piórka ciekawe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie go ozdobiłaś, był taki zwykły(choć taki tez ma swój urok)a teraz jest odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie ktoś podsunął mi pomysł jak obrać ze śmieci mój zimowy płaszcz! :)
    Jest wykonany z czegoś podobnego jak Twój kapelusz i już miałam go wywalić z braku siły ;)

    Apropo burdy - masz rację, nie wpadłam na to by wzorować się na modelach przerabiając ciuchy - extra pomysł:)

    A udka.. onieśmielasz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ARTSON-fakt odważny teraz taki ze mnie "paw" xD

    Łobuzińska-hehe ja mam brak sił aby płaszcze czyścic ale jak już mus to mus xD

    burdę mamy to korzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, szkoda że u mnie w szafie nie ma kapelusza :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !