10/24/2012

DIY..Tutorial..Fendi inspired...breloczek..brelok...keychain jak zrobić breloczek brelok do torebki?


Czyż nie bajeranckie breloczki..made by Fendi ?....

 nie mogłam się oprzeć "pokusie "..i zrobiłam sobie swój breloczek .. kwadracik :]...

wielkie podziękowania dla mojego brata za bezbolesne rozstanie się ze swoją kosteczka xD
 "proszę rób co chcesz":]..
 akurat mamy podobny gust kolorystyczny ;)...
 nie ma jak czerwień :]...
 dość " gdakania"..czas ruszyć do działania ! :)...

Wykonanie proste szybkie...
odpinamy nasza przyssawkę ..
 za miast klasycznych karabińczyków czy pierścieni ..ja użyłam ..
 dwie agrafki i łańcuszek...
 bez potrzeby szycia ..nitowania...czy innej "brudnej roboty".. przypięłam..a dokładnie "przyszpiliłam"...
moja kosteczkę ...


I gotowe !:]...
 można regulować wedle upodobań !:)...
 dopasowuje się do każdej torebki ...
 fajnie odbija się od torebki podczas ruchów "bęc bęc";)..
taka "kostkę"..śmiało możesz uszyć sama z 4 kwadracików latek jak patchwork ..i wypełnić watą..gąbką.skrawkami materiałów po szyciu  ..czy pluszem :)...
 może też ponownie stać się zwykłą  domową  ozdóbką...
 i znalazłam stworzona torebkę do mojej kostki :)...


 przy okazji z reszty agrafek "zapięłam"..naszyjnik...sszrrr..wrrr..
 "oczko w oczko"...
 nie mogłam się oprzeć połyskującym na złoto agrafkom ;)...oczywiście naszyjnik jest regulowany :]...
 inspiracja..z czasopisma "filipinka"...
 trochę starrree wydanie" ale może ktoś kojarzy ;)...

 I to na tyle  !:)
Udanych przeróbek !..

Pozdrawiam

Aniela :]..




3 komentarze:

  1. naszyjnik ciekawy! jakieś inne nietypowe masz te agrafki.. podobają mi się:)też zrobiłam wisior z agrafek, ale to pokażę za parę dni na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocza kostka a naszyjnik piekny!:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !