10/22/2012

DIY / recycled necklace / Naszyjnik w odcieniach błękitu pleciony



Mój recyclingowy pleciony naszyjnik wykonany z  zaczepy do zasłon

można śmiało sobie wykonać taki naszyjnik od podstaw ze starych bluzek lub resztek materiałów 

wykonanie:
3 pasma materiałów tej samej długości  , zszywamy 3 tunele  (po lewej stronie ) po zszyciu wracamy na prawo i pleciemy warkocz na końcach przyszywamy 2 kółka np. ze starej torebki gotowe
Jak zrobić zapięcie haczyk?
Gotowy plecione naszyjnik z materiału :-)

 zakończony 2 kółkami wystarczy dopiąć zapięcie
 lub związać tasiemką sznurkiem
 wydaje się ciężki ale wypchany jest pluszem 
 splot warkoczyk jak od samej Maryny 

Sznur do zasłon Przed naszyjnik Po

4 comments:

  1. podziwiam Cie za Twoje pkmysly, ja bym nigdy na to nie wpadla:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny naszyjnik, ostatnio widziałam na allegro własnie takie polączone ze szalem. Bardzo fajnie to razem wygląda. Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga, bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałam :) Będę tu zaglądać częsciej, oczywiście dodaje do obserwowanych, pozdrawiam cieplutko :)

    http://roupa-cuello.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Taki cieplusi naszyjnik, super to wygląda.

    ReplyDelete
  4. Niegłupi pomysł....muszę pokombinować

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!