10/22/2012

DIY..recycled necklace...Naszyjnik..w odcieniach błękitu pleciony...


Mój recyclingowy pleciony naszyjnik...wykonany z ..."zaczepy do zasłon":)...

można śmiało sobie wykonać taki naszyjnik..od podstaw ze starych bluzek lub resztek materiałów wykonanie.....3 pasma materiałów tej samej długości ...zszywamy   3 tunele  (po lewej stronie ) po zszyciu wracamy na prawo .i pleciemy warkocz ..na końcach przyszywamy 2 kółka np. ze starej torebki :)..gotowe !:)
 zakończony 2 kółkami ..wystarczy dopiąć zapięcie..
 lub związać ....tasiemką sznurkiem..
 wydaje się ciężki..ale wypchany jest pluszem :)...
 splot warkoczowy jak od samej Maryny ;)...
zapięcie można wykonać samemu tutorial tu..


I GOTOWE!:)...

można dopinać nie tylko  broszki..ale i breloczki do zapięcia !:)...
 klik !:)..
 duży ciężki splot... klasycznie...
 noszony z "boku"...
nie tylko o zmroku ...tak mi się zrymowało..;)



Udanych przeróbek pozdrawiam

Aniela :]


4 komentarze:

  1. podziwiam Cie za Twoje pkmysly, ja bym nigdy na to nie wpadla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik, ostatnio widziałam na allegro własnie takie polączone ze szalem. Bardzo fajnie to razem wygląda. Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga, bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałam :) Będę tu zaglądać częsciej, oczywiście dodaje do obserwowanych, pozdrawiam cieplutko :)

    http://roupa-cuello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki cieplusi naszyjnik, super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niegłupi pomysł....muszę pokombinować

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !