9/12/2012

DIY..Kokarda..."Muszka inaczej"...

Muszka ..nie tylko James Bond ją nosi...

 kokardkowe "zamotanie"..w 6 krokach :)...

To chyba najtańszy dodatek jaki można zakupić w Sh...
 nie tylko cena zaskakuje ..ale też multum kolorów i wzorów..
 od już "gotowych"...
 po do wiązania ..
 A gdy prosta muszka nam się znudzi ...
 wystarczy wyszukać w szpargałach  "spinkę żabkę..
 "odmontować obręcz"...
 i przełożyć przez pierścień ..naszą "żabeczkę spineczkę"...
 otrzymamy przeuroczą spinkę "wszędzie czepną"...

 z możliwym zastosowaniem w pierwotnej wersji ;)...


 aktualnie jak jestem w domu to...
zbieram ...i przerabiam na naszyjniki .."bo na placu Pigalle nie rosną same kasztany";)..
expresowa kopertówka ..?.. cóż ujawnię wkrótce :)...
i wiele wiele więcej !:)
Udanych przeróbek i
Pozdrawiam 
Aniela :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog :) Ten pomysł z kokardką jest świetny :D
    Uwielbiam blogi o tworzeniu DIY, sama jestem zapaloną twórczynią "czegoś z niczego", a twój blog naprawdę wygląda na ciekawy :D
    Na pewno chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam muszek w sh...Muszę sie rozejrzeć. Ja bym taką muszkę widziała w roli kokardki, bo wszelkie ozdoby ciasno oplatające szyję mnie duszą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczo wygląda ta muszka na koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te muszki, a ta z misiami naprawdę urocza :) Nigdy na nie nie zwracałam uwagi w sh , teraz chyba zacznę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. To wygląda tak piękne w twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !