8/30/2012

DIY Tutorial / lace bracelet/ Bransoletka koronkowa


Pamiętacie "koronkowy kołnierzyk"? lance collar tutorial Klik!
Powstały też do nich koronkowe bransoletki ,a tutorial dodaje z długim opóźnieniem lubię "urozmaicać " mój blog i czasem tak (zawsze tak jest :P) że tutoriale zapowiadane dodaję miesiąc a nawet kilka później 

w każdym razie wracając do tematu postu tutorialek na bransoletki koronkowe-unikatowe:) 

Potrzebujesz:

koronkę na tasiemce
nożyczki
agrafki
lub inne zapięcie

   Jak zrobić koronkową bransoletkę?

odmierzamy koronkę na ręce odcinamy kawałek i przyszywamy  zapięcie lub przypinamy agrafki 
 przód bransoletki

tył bransoletki 
 takie jakby "odpinane mankieciki od bluzki 

Wszystkie koronkowe dodatki kojarzą mi się z książkami sióstr Brontë 
Pozdrawiam!






7 comments:

  1. To wszystko jest takie proste, ale jednak bym na to nie wpadła ;D

    ReplyDelete
  2. całkiem ciekawy tutorial:)) ładny efekt. Tam gdzie ją spinasz agrafkami, można zszyć oba końce koronki jasną grubą gumą, wtedy bransoletkę łatwiej jest nosić:)) pozdrawiam i zapraszam do mnie:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. świenty pomysł !:)

      W tym tutorialu zależało mi akurat na "szybkiej przeróbce":)
      wszywanie gumki jest dłuższym "zabiegiem"

      Pozdrawiam Aniela !:)

      Delete
  3. ja dodatkowo po doszywałabym jakieś perełki ale jak na szybką przeróbkę jest ok:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny, w stylu shabby chic. :)

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!