8/16/2012

DIY Miedziana nausznica zausznica copper earcuff Diy

W mojej pracowni powstało kolejne "miedziano-antyczne dziwadło";)..
Nausznica ..zausznica ..kolczyk nie kolczyk ..a może ear cuff ?;)

Inspiracja prosto z żyznego..egzotycznego  kraju "Egiptu"..a dokładnie od jej ostatniego kobiety faraona Kleopatry :)

Zdjęcia pochodzą z mini serialu "Cleopatra":..
 czyż nie piękna biżuteria ?:)...
 kolczyki "zausznice" ..nie obciążające  uszu :)..
 złoty naszyjnik przy szyi ze sznurów ...

 czyż nie modne teraz "hair cuffy";)..

I moje "wywijasy z miedzianego drutu ...

aby nadać jej bardziej "antyczny.. zniszczony przez czas"..wygląd ..zastosowałam technikę "wypalania"...

przed...                                                                                  Po...
i uzyskałam zausznice o prześlicznym kolorku "krwistej pomarańczki":)...
a co specjalnego w tej zausznicy i wyróżnia ją od innych ?
podpowiem ...można "wymieniać doczepiać ozdabiać ją " jak Ci się tylko podoba !:]...
I już na uchu...
z wodospadowo doczepionymi "złotymi łańcuszkami"..
"anatomiczna budowa"..sprawia że nie spada z ucha :]..
mój projekt i wykonanie :)

Więcej biżuterii inspirowanej Kleopatrą  dodam z czasem :)...

Miłego dnia ..

Pozdrawiam Aniela :]..

9 komentarzy:

  1. fajnie jak ktoś nie ma uszu przebitych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko np. jak ktoś lubi "ciężkie kolczyki"...to w sam raz.. nie "naciągnie sobie płatków uszu jak u słonia:]

      Usuń
  2. ja mam długie dość uszy, więc u mnie w grę wchodziły tylko wkrętki by nie potęgować tego efektu, ale chyba zmajstruję sobie coś takiego też :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że szalejesz na całego- extra! =D
    muszę częściej do Ciebie "wpadać" ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. kochamkochamkochamkochhamkocham i zaraz robie, przyda sie bo uszu przebitych ni mam :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolczyk z ebaya, w zyciu bym nie wpadła na taki pomysł. Spryciulka :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !