4/18/2012

DIY .Tutorial..bluzka spódnica z chusty...inspired by D&G...

Jak tylko wpadł mi w ręce najnowszy odcinek "Szycie...".. przejrzałam go od deski do deski i w oczy rzuciła mi się  malutka wzmianka plus zdjęcie z pokazu D&G i od razu zakochałam się w tych apaszkowych kreacjach :]...czując nie dosyt ...wyruszyłam na poszukiwania większej ilości zdjęć ...
...z pomocą  dobrego wuja google poszukiwania zakończyły się sukcesem  :)..

Inspiracje ...."złoto i jedwab"..
apaszki nawet na butach ...kapelusze taaakie duże ;)...

ciekawe apaszkowe spodnie i spodenki ...

hippie...

torebka na pas ...
kolczyki złoto i makaron kokardki ..bomba ...
Zdjęcia z "Szycie.."..mini mini wzmianka :P..
a spódniczka szyję taką ..ale nie z apaszki ;)
Co za biżuteria ..złoto ...błyszczy jak słońce ..
Czując napływ inspiracji..przejrzałam apaszki ...i postanowiłam sobie cześć przerobić ..a z jednej nawet uszyć spódniczkę :]...

Po..
tasiemka ...sznurek..pasek ..lub inne "wiązadło"...ścieg kryty ...lub też fizelina z klejem ..tworzymy tunel..zszywamy lub przeprasowujemy z fizeliną ..i gotowe :]...
Aby dopełnić słodkości ..aż do "bólu zębów"..wiążemy w kokardę ...
"soft silver rose"...

A może bluzkę ..?;)..
lub bikini ..
a jak uszyć  bluzkę  z apaszki?...
składamy w trójkąt .. i środkowy róg podwijamy (patrz foto)..i zszywamy podwinięty róg tworząc tunel ..
przekładamy tasiemkę ..sznurek..inną apaszkę ;)...
wiążemy z tyłu gotowe :]...
"szmaragdowo/ rdzawa"... kobaltem przepasana...
inna wersja .."bikini mini"...
"stare złoto i kobalt"...
wykonanie proste ...chyba nie wymaga "przedstawienia":)...
raczej dla Pań o "filigranowej" budowie ciała ..

dla dodatkowego "efektu"..można dopinać broszki...
broszka ta jest też naszyjnikiem ..ale to już kiedy indziej pokaże ..

a może "apaszkowa torebka na pas"?:]...

szarfę ..szal wiążemy jak pasek...
i dowiązujemy torebkę z apaszki najlepiej w formie kwadratowej :)..

.barrdzo pojemna ..
A "wiążemy" ją tak...
składamy w pół apaszkę "wiążemy rogi  razem ..i później przywiązujemy lub przyczepiamy broszkami/agrafkami ..do paska szarfy gotowe !:]...
ps. tak tak "pobiłam się z żelazkiem"..ale wierzcie mi "ono" wygląda gorzej :P


Torebki ...kuferki..torby..wiklinowe ..rattanowe...są teraz bardzo "pożądane"  ..a jak dodamy apaszkę ekspresowo mamy wiosenny Look ...prosto z pokazu mody ;)...

a jak nie przepadasz za apaszkami zastąp je ..krawatami/krawatem...
"solo czas na molo" ..

W tym odcinku "DIY"..wystąpili:
apaszki jedwabne ...i jedna z viskozy..
torebka do ręki rattanowa..retro
krawat Dior
tasiemka pleciona bawełniana..
czerwone rybaczki ....
breloczek chain...
i główna modelka Kaileena..
Pozdrawiam Aniela ..:]

3 komentarze:

  1. Super, z apaszek da się zrobic niemal wszytsko- zalezy od jej wielkości:) Te długie suknie kwieciste niesamowite są.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, świetne są, szczególnie te gwiazdkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Anielo, bluzka, którą stworzyłaś z apaszki powaliła mnie na kolana! szczęka mi opadła i od razu została Twoim bacznym obserwatorem. Oczywiście dalej podoba mi się Twoje anielskie imię i bardzo ciepło Cię pozdrawiam!
    zapraszam na longbreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !