4/28/2012

DIY..Skirt.....Baskinka nakładka na spódniczki,spodnie i nie tylko :)

Baskinka...wszędzie obecna ostatnio...stała się moja inspiracją ..jak i tez obiektem "pożądania";)...
ale dziś wam już nie będę "nudzić" ...

Inspiracja ..plus tut..z Burdy...


Przed/Before...
Spódnica XXL.."Błękit nieba"..z drobnymi marmurowymi pęknięciami w kolorze  kremowym...
Przerobiłam ..na bardzo modną ostatnio rozkloszowaną spódniczkę midi w stylu 50's :]...

 Czyli lata "Pin up girls"..:]...
 wzór.."marmury nieba";)..
a zbędną górę ..przerobiłam na ....
o taka "mini" spódniczkę nakładkę :]...
podobną do tej tu ...
http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/01/diytutorialbaskinka.html
co może być kołnierzem....
 nakładką na bluzkę bez lub z ramiączkami "spaghetti";)...
 lub klasycznie na ołówkową spódnicę ...
 lub tez spodnie..leginsy.. :]
 fale morza ...zależne od "wyjściowego materiału";)..lub też "marszczenia celowego....
 mój breloczek "czepoczek" xD...podobne do tych tu...http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/12/bizantyjskie-zotochanel-inspired.html
W pracowni...
też coś w stylu baskinki będzie ;)...



Udanych przeróbek !:]..
Pozdrawiam Aniela...:)

5 komentarzy:

  1. marmury z nieba :) świetne określenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na przerobienie tej spódnicy:] i ten kolor, taki jak własnie mam niebo za oknem:]

    OdpowiedzUsuń
  3. ta baskino-kołnierzo-nakładka na top jest fenomenalna! ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !