4/04/2012

Burda inspired inspiration ..

Specjalnie dla was przygotowałam duża mieszankę inspiracji w"Retro/Vintage" stylu :)..prosto z Burdy 
..
uszczerbek z mojej " małej kolekcji ":]...

mój zdecydowany nr. 1.. spódnica..kapelusz róże ..sweterek i kuferek ..ideał..
 przód..

 melonik..tasiemka plus kokarda..pasek na pasku...
 wire wrap..




 łączymy faktury ..i materiały..
 naszyjnik w pasie?;)




 perły..
tutaj na kołnierzyku i mankietach ..
 tasiemką przepleciony żakiecik....

biżuteria <3...
 dodatki grają "pierwsze skrzypce"...
 jeden komplet "dwa" sposoby noszenia ....choć na pewno idzie wymyślić więcej ...


 zainspirowana/ny?:)..





5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi sie taki styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie kojarzy mi się z Anią z Zielonego Wzgórza...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczna jest spódniczka w kwiaty :)

      zapraszam na konkurs - do wygrania 40$ od romwe! :)

      Usuń
    2. faktycznie :]...teraz tak skojarzyłam ..po twoim komentarzu :)

      Usuń
  3. To jest wspaniałe! Moim ulubionym jest: http://1.bp.blogspot.com/-Dw38LqOaTtE/T3jSqNc30FI/AAAAAAAAEQs/7BaGTvNFDiM/s1600/100630154413_big.jpg. Czuję się zainspirowana. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !