2/05/2012

jak dobierać do siebie kolory ?..i nie tylko :)

Jako że miałam ten wpis już na moim starym blogu ...dodaje go i tu .uważam że jest bardzo przydatny :)
czyli "jak dobierać do siebie kolory ?..i nie tylko :)"...te proste tabele i przykłady zestawów ułatwią wam wiele :)
posklejałam zdjęcia razem ,powiększyłam ..i tak się rozpędziłam że nie umyślnie podpisałam a dla przykładu zdjęcia z postu poniżej nie ..no i gdzie ja mam głowę ..więc musicie "wybaczyć" daje jakie mam ;)













Dla każdego coś dobrego nie koniecznie tylko dla pań ;)...a i tabele kolorystyczne idealne dla wszystkich typów "zima,jesień,wiosna,lato":)

źródło net.

5 komentarzy:

  1. Świetne, no po prostu super post- mi na pewno się przyda to łączenie kolorów. Dzięki:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for the colours!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te jasne i wyraziste kolory! Fryzura na Jasmine di Milo jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !