2/05/2012

jak dobierać do siebie kolory ? / moda styl


Jako że miałam ten wpis już na moim starym blogu dodaje go i tu .uważam że jest bardzo przydatny 
czyli  jak dobierać do siebie kolory ? i nie tylko te proste tabele i przykłady zestawów ułatwią wam wiele :
posklejałam zdjęcia razem ,powiększyłam i tak się rozpędziłam że nie umyślnie podpisałam a dla przykładu zdjęcia z postu poniżej nie  no i gdzie ja mam głowę więc musicie  wybaczyć daje jakie mam 













Dla każdego coś dobrego nie koniecznie tylko dla pań ;)...a i tabele kolorystyczne idealne dla wszystkich typów "zima,jesień,wiosna,lato":)

źródło net.

5 comments:

  1. Świetne, no po prostu super post- mi na pewno się przyda to łączenie kolorów. Dzięki:]

    ReplyDelete
  2. Kocham te jasne i wyraziste kolory! Fryzura na Jasmine di Milo jest wspaniała.

    ReplyDelete

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!