2/03/2012

DIY...Dior inspired jewellery..."golden ..and rainbow"..

Uwierzycie że te zdjęcia  są sprzed roku?:]..ja też nie bo wyglądają jakbym je dopiero co wczoraj "cyknęła" magia zdjęć ;)  ..w każdym razie  ciesze się że je znalazłam i w końcu publikuje :]
Moja mała kolekcja "winogronka " 
bransoletka ..

 "złota agrafka" broszka ..
 na starym stojaczku :]...
 powabnie opada na rękę...
 "tańczą" przy każdym ruchu :)
 Naszyjnik można regulować przy samej szyi jak i na "dłuższy":)

Miłego oglądania i dużo  inspiracji :]
Pozdrawiam Aniela :]

1 komentarz:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !