2/01/2012

DIY suspenders pair of braces Szelki do spaska

" Z szelkami Ci do twarzy ";) .noszone przez panów w celach "czysto" praktycznych ..przez panie już mniej ..raczej jako elegancki dodatek/uzupełnienie kreacji  :).....a  co jak dodamy do tego pasek ..i powstaną nam "pasko-szelki".lub combo  2 w 1 ?:) z możliwością "odpinania" i noszenia w zwykły sposób czyli osobno :]

Moja mała propozycja wyczarowania sobie takich "combo szelek 2 w 1 " :]

Inspiracja.od "Olivii"..a dokładnie "Olivia":]

łącząc  szelki ...moje podchodzą z działu dziecięcego ;)...
 pasek mój spod sztandaru "pink power" :]...
 Zakładamy na siebie pasek i przypinamy szelki ..gotowe :]...

 Można się bawić kolorami i np. ... połączyć róż z błękitem nieba :)
 Za oknem śnieg i.minusowe temperatury   ..więc kolorami dodaje sobie trochę "ciepła";)
Pozdrawiam Aniela :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !